Ашық сабақ \»Астана\»

Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу. 

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық 

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

  

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу. 

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық 

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

  

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу. 

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық 

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

  

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.Сабақтың тақырыбы: Астана

Сабақтың мақсаттары:

1)    Білімділік:  еліміздің басқаласы – Астана туралы білімін толықтырып, оның тарихы, ірі ғимараттары мен ескерткіштері туралы түсінік қалыптастыру.

2)    Дамытушылық:  оқушылардың білім деңгейі мен ой — өрісің жан-жақтылығына, шапшандыққа, тиянақтылыққа, қиялын дамытуға әсер ету. Сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті мен сабаққа деген зейінін дамыту.

3) Тәрбиелік: патриоттық сезімін арттыру, Отанымызға деген                                                   сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  біріккен сабақ

Сабақтың типы: жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдісі: түсіндіру, топтастыру, ойын, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгіме.

 

Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика.

Көрнекілік: слайдтар, мультимедиялық тақта, Астана көріністері,

 

                                   Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Психологиялық дайындық.

 Сабағымызды Ыбырай атамыздың сөзінен бастайық.

Кел, балалар, оқылық

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық! (1 слайд)

ІІІ.Түсіндіру.

1) Сабақтың тақырыбын математикалық есептерді шығарып табамыз. (2 слайд)

7+2                               7-4                                  8-5         

 

               4+3                                  6+2                                 9-3 

 

А   с    т    а    н    а 

9    6    7    3    8    3

 

Астана – арман қала,

Бағы бір жанған қала.

Тұрады ол жап-жас болып,

Мен үлкен болғанда да.

                                    Тұманбай Молдағалиев

 

 

Бүгінгі сабақта біз еліміздің басқаласы Астанамен жақын танысып, ол туралы білетіндерімізді ортаға саламыз.

2) Астананың тарихы туралы мәлімет беру.  Дәптермен жұмыс.

Дәптерлерге Ақмола, Целиноград, Астана деген сөздерді жазу.

 

Астана – біздің еліміздің бас қаласы, Отанымыздың астанасы. Қала ең алғаш орыс үкіметінің бекінісі ретінде қалағанды. Ол әуелде Ақмола деп аталатын, кейіннен тың игеруге байланысты 1961 жылы қаланың аты —  Целиноград болып өзгерді,  Еліміз 1992 жылы егемендік алғаннан  қайтадан Ақмола аталған. 1998 жылдың 6 мамырынан Астана деп аталды. Бұл көрікті де үлкен қала Есіл өзенінің оң жағын ала жайласқан. (3 слайд)

3) Астана көріністерін тамашалау (видеоролик)

Астана — әдемі жас қала. Онда кең көшелер, аллеялар мен саябақтар бар. Ол күннен- күнге көркейіп келеді.Мұнда үкіметтік мекемелер бар. Олар – Президент резиденциясы, парламент үйі, Үкімет үйі. Қаланы мәдени орталықтар ғимараттары көріктендіре түседі. Жастар үйі, Спорт сарайы, Балалар мен жасөспірімдер үйі, цирк өте әдемі. Қалада институттар, университеттер, балабақшалар мен мектептер бар. Астанада ескерткіштер көп. Қазақстанның астанасын тамашалауға әр елден қонақтар көптеп келеді.

4) Әңгіме.

Балалар, көрген роликте өздеріңе таныс ғимараттар мен ескерткіштер кездесті ме? Қандай? (оқушылардың жауаптары)

5) Астананың жеке ғимараттармен таныстыру.

 Астана ғимараттарының арасында жеке орын алатын – Бәйтерек мұнарасы.

Ақ орда сарайы, Астана мешіті, келісім пирамидасы, Хан шатыр ғимараты,

6) Топтастыру

 

 

 

7) Сергіту сәті.

Көтерілді шаңырақ

Астанам асқақ.

Жаңарып қалам,

Жасарып далам!

 

ІV Бекіту.

1) Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді тізбекпен оқыту.

2) Сұрақтарға жауап беру

5) Шығармашылық жұмыс

Ал енді, балалар, біз де Астана қаласы көркейсін деп бас қаламызда әлі салынбаған ғимаратты қиялдап табайық. Үй салудың алдында оның суретін архитектор деген кісі дайындайды, ал содан кейін оны құрылысшылар салады.

Астана қаласының архитекторы болсаң қандай ғимарат салушы едің? Ойланып оны қағаз бетіне түсіре ғой.

VІІ Қорытынды

1)    Қорыту әңгімесі

—        Бүгінгі сабақта біз не білдік? Немен таныстық?

—        Елімізде Астана сияқты көркем қалалар өсе берсін десеңдер оған қолдарыңнан келетін еңбек ету керек екені анық.

Әрине, сендер әлі кішкентайсындар, бірақ  «Кім болам?» деген сұрақты қазірден өзіңе қойып ойлануға болады. Алдыңа мақсат қойып оған жету үшін бар күшіңді салсаң бәрі де орындалады. Ал қазіргі сендердің ең басты міндеттеріңіз – ата – анаңды, ұстазыңды ренжітпей, тілін алып жақсы оқу.

2)    Бағалау

3)    Үйге тапсырма беру: 139-141б. Мазмұны.

Добавить комментарий