Главная Контакты

Навигация

Календарь

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 


Выдача свидетельств

Материалы на сайте публикуются БЕСПЛАТНО, выдача свидетельств ПЛАТНО(1000 тенге).
Акция: Если ваша публикация наберет 100 лайков(учитываются все кнопки), то свидетельство будет выдано бесплатно!
Продукция от компаний LR

Cайт бесплатных объявлений

Требования к публикациям

Поменялась форма для получения свидетельства просьба всем заново скачать, заполнить и отправить нам на почту.
Неполные материалы не будут опубликованы.
В материале обязательно укажите класс и предмет.
Материалы состоящие только из вложенного файла будут долго проходить модерацию.
Правильно заполняйте форму для получения свидетельства. Не правильно заполненные формы оставляются на дополнительную проверку и будут занимать много времени. Не забывайте указывать в форме ссылку на Вашу публикацию и e-mail.

EXCEL-ДІҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ

29-01-2018, 12:20 | Раздел: Колледж | Просмотров: 206

EXCEL-ДІҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
Шоныраева А.Р.
Информатика пәнінің жоғары санатты оқытушысы,
Орал гуманитарлық колледжі.

Сабақтың мақсаты:   Білім алушыларға  MS Excel-дің графикалық мүмкіндіктері
туралы түсінік беріп, диаграмма шеберінің көмегімен   әртүрлі типті
диаграммалар құруды    үйрету,графиктерді   сала   білу  дағдыларын
қалыптастыру.          

Дамытушылық мақсаты: Кестемен жұмыс істеуді үйрету   арқылы білім алушылардың 
логикалық, алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық   
құзыреттіліктерін    арттыру.

Тәрбиелік мақсаты:        Білім алушыларды  ақпараттық   мәдениеттілікке, өз бетімен
жасай  білуге үйрету, өзін-өзі  бағалауға, уақытты ұтымды пайдалана білуге, 
ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жеке тұлға  ретінде   тәрбиелеу.

Сабақтың  әдісі:  сөздік- көрнекілік, ізденіс,практикалық.

Қолданылған технология:конструкторлық жобалау және деңгейлеп оқыту     

Сабақтың  типі:аралас
Программалық қамсыздандыру: MS Excel, MS PowerPoint

Сабақтың көрнекілігі: диаграммалар,   графиктер.

Пәнаралық байланыс:математика,  тарих, экономика

Оқыту формалары:жеке, топтық  және   ұжымдық.

Сабақтың барысы:

 І.Ұйымдастыру бөлімі

Геометриялық фигураларды таңдау арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақтарын таратып беру

ІІ. Өткен сабақ бойынша  қайталау сұрақтары:

 Интерактивті тақтамен жұмыс.

1. Ехсеl кестесінің терезе қатарларын ретімен орналастыр./Жауабы бойынша сәйкестендіру/
2.Батырмалардың атқаратын қызметі   /түс арқылы сәйкестендіру/
3. Тест сұрақтары   / Ехсеl кестесінде құрылған тест бағдарламасы/

ІІІ.  Жаңа сабақ

               Ехсеl- дің ең көзге түсер ерекшеліктерінің бірі оның сандар қатары мен бағаналарын информацияны толық көрнекі түрде кескіндей алатын графиктер мен диаграммалар айналдаруы болып саналады.
Диагараммалар – мәліметтерді грфикалық түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық шамаларды ұяшықтарда үңіліп қарғаннан гөрі салыстырмалы түрде бағалау мүмкіндігін береді. Диагарммалар бір ұяшықта тұрған қатені де тез көрсете алады.Ехсеl- де 14 түрлі екі және үш өлшемді диагармма түрлері бар.
Сабақ барысында жобалау технологиясын қолдану кезінде    төмендегідей іс- әрекеттер жүзеге асырылады.

     Студенттерге  алдын-ала тапсырма беріліп қойылады.
Оқушыларға ЛМКМ (логикалық мағынаға негізделген  конструкторлық модель) ұсынылады.  Студенттер   Б1,Б2,Б3,Б4 бағыттарын басшылыққа алады. Қосымша материалдар, оқулықтар, әдебиеттер  беріледі

EXCEL-ДІҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ

Қолдану мүмкіндіктері

  

 

Б1 бағыты бойынша – «Диаграмма  құрудың жолдары»  Қосымша 1

Тапсырма:  топтағы оқушылардың оқу үлгеріміне диаграмма құру.


Оқу озаты

6

Оқу екпіндісі

18

      Орташа

8

Барлығы

32

 

  Б2 бағыты –диаграммалардың   орнын ауыстыру, жылжыту, өлшемін    өзгерту, автоматты түрде  форматтау Қосымша 2

Тапсырма: Топ туралы мәліметке   диаграмма құру.


Ұлдар

20

Қыздар

12

      Барлығы

32

 

 Б3 бағыты бойынша – графиктер құру Қосымша 3

      Тапсырма:  Төмендегі y=x 2  функциясына графиктік  диаграмма тұрғызу.

х

2

4

6

8

10

12

у

4

16

36

64

100

144

           

Диаграмманы түрлендіру, безендіру әдістері

  Студенттердің сабақ барысында берілген тапсырмалар бойынша құрған жобалары: 

EXCEL-ДІҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ

Б4 бағыты бойынша – практикалық жұмыстар орындайды.
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей
1. Төмендегі кестені толтыр.
2. C2 ұяшығына «теңге бағасымен» бағанын долларды теңгеге айналдыратын формулаларды енгізіп, толтыр.  /=B2*330/
3. Осылайша С3,С4,С5 ұяшықтарының мәнін есепте.
4. Нәтижесін есепте.
5 . «Теңге бағасымен» бағанына өзіңе ұнайтын диаграмма құр.


Тауар аты

$ бағасымен

Теңге бағасымен

Компьютер

500

=B2*330

Сканер

280

 

Модем

150

 

Принтер

250

 

Барлығы

 

 

ІІ деңгей
1. Төмендегі кестені толтырыңыз
2  Қаржы форматын оң жаққа туралаңыз.
3.  Тауар түрлері бойынша  «пайда»  бағанын   есептеңіз   / =(B3-B2)*B4 /
4.  Жалпы пайданы есептеңіз
5. «Пайда» бағаны бойынша пирамида диаграммасын құрып, безендіру әрекеттерін
орында:
а/ мәндерді көрсет
б/жазылымдарды орналастыр
в/ қабырға форматын өзгерт


Тауар түрі

Өз бағасы
теңге

Сату бағасы
теңге

Саны

Пайда

Тауар А

20 000

28000

1354

 

ТауарБ

35000

64000

2451

 

ТауарВ

34000

47000

654

 

ТауарГ

154000

215000

85

 

Жалпы пайда

 

 

 

 

ІІІ деңгей
у=kx функциясының  графигін -3≤х<3 аралықта 0,5 қадамымен тұрғыз, өзіңе ұнайтындай
безендіру әрекеттерін   орында.

Х

step

k

y=kx

-3

0,5

10

-30

-2,5

0,5

10

-25

-2

0,5

10

-20

-1,5

0,5

10

-15

-1

0,5

10

-10

-0,5

0,5

10

-5

0

0,5

10

0

0,5

0,5

10

5

1

0,5

10

10

1,5

0,5

10

15

2

0,5

10

20

2,5

0,5

10

25

3

0,5

10

30

Шығармашылық деңгей
1.у=x2 ,  y=-x2 ,  y=2x2   y=x2 /2 функцияларының графигін бір координаталық жүйеде салу,      -5≤ х≤5 аралығында
2.у= x3,      у= 3x³,  у=1/3х³ функцияларының графигін бір координаталық жүйеде салу   
  -5≤ х≤5 аралығында 
3.Қадамы 0,3 –ке тең  у=sinх және у=cosх функцияларының графигін  бір координаталық жүйеде салу.   0≤ х≤5 аралығында 
Бағалау парағы


Аты-жөні: 

 

Бағасы

Қайталау сұрақтары 

 

Жоба  құру,  қорғау  кезеңі

 

Тапсырма 1 деңгей 

 

Тапсырма 2 деңгей 

 

Тапсырма 3 деңгей 

 

Шығармашылық деңгей 

 

Қорытынды баға

 

Білім алушылардың өздері қойған бағалау парағындағы бағалары бойынша қорытынды баға қойылады.
Қорытынды.
Үйге тапсырма.
1.ҚР- ның ұлттық банкінің 28.09-04.10 күндері аралығында валюта бағамының ең төменгі мәнін анықтаңыз
2.МИН бағаны бойынша  конустық  диаграмма құрыңыз.

 

Орал қаласы Шоныраева  Алия Рамазановна
Информатика пәнінің жоғары санатты оқытушысы,
Орал гуманитарлық колледжі.

скачать dle 10.6фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.