Мен және менің отбасым

Ғабиден Мұстафин атындағы
№5 орта мектебінің
даярлық тобының мұғалімі
Зайткешова Асем Муратовна

 

Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қоршаған  ортамен  таныстыру
Оқу іс-әрекетің тақырыбы: Мен және менің отбасым.
Мақсаты:

 

  1. Отбасы және оның мүшелері туралы әңгімелеу.
  2. Отбасы мүшелерін атай білуге және олармен дұрыс қарым – қатынас жасауға үйрету.
  3. Ұйымшылдыққа және үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: әке, ана, ата, әже, аға, іні, әпке, сіңлі.

Іс – әрекет бөлімдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс — әрекеті

Ынталандыру.Сезімді ояту

Е. Өтетілеуұлының «Біздің шаңырақ» өлеңін оқу.

Атамнан бастлар,
Әжемнен қосталар
Отбасым мыналар:
Ең жақын адамдар-
Әкем және анам бар,
Бір туған апам бар.
Бәрін жаққсы көремін,
Еркелеймін, еремін.

Өлең сөздерін бірге қайталайды. Отбасы мүшелерін атайды.

Ізденістер.
Ұйымдастыру

  1. Балаларға ат-анасы, ересектерді тыңдап, кішкентайларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіреді.

 

  1. Е. Өтетілеуұлының «Бес саусақ» өлеңі оқылады. «Отбасы дегеніміз – әкесі, анасы, олардың балалары мен ата әжесі» деген бала ұғымына сай анықтамаға түсінік береді. Отбасы мүшелерін бір-біріне деген сыйластық, бауырмалдық біріктіретіндігін, олардың бір үйде тұратындығы, бірге үй шаруасы мен айналысатындығын, бос уақыттарын бірге өткізетіндігін әңгімелейді. Сондай-ақ, отбасындағы мерекелер мен сақталатын дәстүрлер, отбасындағы ересектердің мамндықтары туралы айтылады.

 

  1. Сергіту сәтін өткізу

Орнымыздан тұрайық
Қарлығаш боп ұшайық.
Бір отырып, бір тұрып
Жақсы сергіп қалайық

  1. Әліппе – дәптермен жұмыс
  2. Тапсырмалар. 1. Өзің туралы айтып бер.2. Суретте бейнеленген отбасы мүшелерін ата. 3. Отбасы мүшелерінің іс-әрекеті туралы әңгме құрастыру.

 

  1. «Бізде былай, ал сіздерде ше?» дидактикалық ойыны

Балалар тыңдайды.
Өз отбасындағы сыйластық туралы әңгімелейді.

Тәрбиешінің айтқандарын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Өлеңін мазмұнына қарай қимыл-қозғалыс жаттығуын жасайды.

 

 

Өлең мазмұнына қарай сұрақтарға жауап береді.

 

Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, әңгімелейді.

 

Дидактикалық ойынды ынтамен ойнайды.

Қорытындылау.
Өзін – өзі бағалау.

Сұрақ – жауап әдіс арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды.
Сұрақтар:
1.Өз отбасында кімдермен тұрасың?
2.Атай, әжеймен қалай дұрыс амандасуға болады?
3.Әкең мен анаң саған риза болып қуану үшін не істеуің керек?

Балалар отбасындағы өздері атқаратын іс-әрекеттерін әңгімелейді.

            Күтілетін нәтиже: отбасы мүшелеріне кімдер кретінін білу.
Білуі тиіс: отбасы мүшелерін: ата-әжесі, ата-анасын, бауырларын құрметтеу керектігін, есейгеннен кейін ата-насына қамқорлық жасап, көмек көрсету өзінің парызы екенін білу.
Түсінігі:бірлескен еңбек іс-әрекеті ата-ана мен балаларды жақындастыратынын түсіну.
Көрсете білуі: сурет бойынша әңгіме құрастыра алады.

Добавить комментарий