тіл дамыту Жыл мезгілдері

Шығыс Қазақстан Облысы

 Семей қаласы

 «№  22  ЖОББМ»  КММ

  Директордың оқу жұмысы  жөніндегі орынбасары

   Оразгалиева  Алтынай Байнукеновна

Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері.  

 Мақсаты: Балалардың төрт мезгіл қыс, көктем, жаз, күз туралы түсініктерін кеңейте отырып, әр жыл мезгілінің маусымдық өзгерістері жайлы әңгімелей айтуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы түсінігі кеңейеді, өзгенің пікірімен санаса біледі
Негізгі идеялар: оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін — бірі оқытуын қалыптастыру,
— тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену,
— өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/: Жыл мезгілдері туралы материалдар, видеолар, пікірлер.
Сабақтың жабдықтары: Мультимедиялық проектор, А — 3 — 4 қағаз, түсті маркерлер, қарындаш, стикерлер, флипчарт, видео материалдары.
Келесі тапсырмалар/портфолио/: Жеке портфолиоға жыл мезгілдері туралы жинаған деректерін жинақтап енгізу

Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру.
Смайликтер арқылы сабаққа деген көңіл күйлерін анықтау.
а) топқа бөлу (түске байланысты әр жыл мезгіліне байланысты )
б) топ басшысын сайлау
в) бағалау көрсеткіші, бетшесімен таныстыру

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
\» Сыр сандық\» таблосы арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Қызығушылығын ояту
Тірек сөздер арқылы не туралы екенін табу, жалғастыру:
І топ
Көбелек, гүл, көк майса, өрістен қайтқан малдар… ( жаз)
ІІ топ
Сарғайған жапырақ, қайнаған еңбек, қайтқан құстар, егін… (күз)
ІІІ топ
Терезеде ою, жер беті аппақ, ақ боран…. (қыс)
ІV топ
Мал төлдеп, жер бусанып, күн ұзарған, ояну… (көктем)

Мағынаны тану
Жаңа сабақтың тақырыбын шығару: Жыл мезгілдері
Ертегілерді қорғау.
Әр топқа жыл мезгілдері туралы ертегілер беріледі. Өзара талдап қорытынды түйінді ойларын айтады.
Оқулықпен жұмыс.
Авторы: Калина Малина болгар ақыны туралы түсінік.
Әр топ өз жыл мезгіліне келетін шумақты тауып оқу.
Жұптық жұмыс.
\»Шығармашыл жұп\» (5 минут уақыт)
І жұп — бейнелеуші жұп — сурет салу
ІІ жұп – сөз тапқыштар — эссе, мақал — мәтел, өлең шығару, жатқа айту.

Сергіту сәті.
Автор орындығы
Әр шумақты жалғастыру…
Топтық жұмыс
І топ – “Алтын күз” бен “қоңыр күзді “салыстыр
ІІ топ – Көктемді тағы қалай атауға болады?
ІІІ топ — Егінді жаз мезгілінде орады дегенге келісесің бе?
ІV топ – “ боранды қыс”, “қыстың бір ашық күні”, “ақ қар күмістей жарқырайды”деген теңеулерді пайдаланып, қыс мезгілін суреттеп айт.
Екі жақты пікір
Әр жыл мезгілінің жағымды, жағымсыз жақтарын айту.
Жағымды жағы Жағымсыз жағы

Ой қорыту.
БҮҮ кестесі арқылы қорытындылау (ауызша)
Бағалау.

Қорытынды 
ескерту: 10 — 12 ұпай — «өте жақсы»
8 — 10 ұпай — « жақсы»
5 — 8 ұпай – «қанағаттанарлық» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығыс Қазақстан Облысы

 Семей қаласы

 «№  22  ЖОББМ»  КММ

  Директордың оқу жұмысы  жөніндегі орынбасары

   Оразгалиева  Алтынай Байнукеновна

Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері.  

 Мақсаты: Балалардың төрт мезгіл қыс, көктем, жаз, күз туралы түсініктерін кеңейте отырып, әр жыл мезгілінің маусымдық өзгерістері жайлы әңгімелей айтуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы түсінігі кеңейеді, өзгенің пікірімен санаса біледі
Негізгі идеялар: оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін — бірі оқытуын қалыптастыру,
— тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену,
— өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/: Жыл мезгілдері туралы материалдар, видеолар, пікірлер.
Сабақтың жабдықтары: Мультимедиялық проектор, А — 3 — 4 қағаз, түсті маркерлер, қарындаш, стикерлер, флипчарт, видео материалдары.
Келесі тапсырмалар/портфолио/: Жеке портфолиоға жыл мезгілдері туралы жинаған деректерін жинақтап енгізу

Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру.
Смайликтер арқылы сабаққа деген көңіл күйлерін анықтау.
а) топқа бөлу (түске байланысты әр жыл мезгіліне байланысты )
б) топ басшысын сайлау
в) бағалау көрсеткіші, бетшесімен таныстыру

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
\» Сыр сандық\» таблосы арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Қызығушылығын ояту
Тірек сөздер арқылы не туралы екенін табу, жалғастыру:
І топ
Көбелек, гүл, көк майса, өрістен қайтқан малдар… ( жаз)
ІІ топ
Сарғайған жапырақ, қайнаған еңбек, қайтқан құстар, егін… (күз)
ІІІ топ
Терезеде ою, жер беті аппақ, ақ боран…. (қыс)
ІV топ
Мал төлдеп, жер бусанып, күн ұзарған, ояну… (көктем)

Мағынаны тану
Жаңа сабақтың тақырыбын шығару: Жыл мезгілдері
Ертегілерді қорғау.
Әр топқа жыл мезгілдері туралы ертегілер беріледі. Өзара талдап қорытынды түйінді ойларын айтады.
Оқулықпен жұмыс.
Авторы: Калина Малина болгар ақыны туралы түсінік.
Әр топ өз жыл мезгіліне келетін шумақты тауып оқу.
Жұптық жұмыс.
\»Шығармашыл жұп\» (5 минут уақыт)
І жұп — бейнелеуші жұп — сурет салу
ІІ жұп – сөз тапқыштар — эссе, мақал — мәтел, өлең шығару, жатқа айту.

Сергіту сәті.
Автор орындығы
Әр шумақты жалғастыру…
Топтық жұмыс
І топ – “Алтын күз” бен “қоңыр күзді “салыстыр
ІІ топ – Көктемді тағы қалай атауға болады?
ІІІ топ — Егінді жаз мезгілінде орады дегенге келісесің бе?
ІV топ – “ боранды қыс”, “қыстың бір ашық күні”, “ақ қар күмістей жарқырайды”деген теңеулерді пайдаланып, қыс мезгілін суреттеп айт.
Екі жақты пікір
Әр жыл мезгілінің жағымды, жағымсыз жақтарын айту.
Жағымды жағы Жағымсыз жағы

Ой қорыту.
БҮҮ кестесі арқылы қорытындылау (ауызша)
Бағалау.

Қорытынды 
ескерту: 10 — 12 ұпай — «өте жақсы»
8 — 10 ұпай — « жақсы»
5 — 8 ұпай – «қанағаттанарлық» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий