Қызықты есептер құрастыру

ШҚО 

 Семей қаласы

 «№ 22 ЖОББМ» КММ

Директордың оқу жұмысы  жөніндегі орынбасары

Оразгалиева Алтынай Байнукеновна

 

Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер құрастыру  

Сабақтың  мақсаты: Оқушыларға есеп түрлерін шығарта отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін   арттыру.Қосу, азайту  амалына байланысты есептерді шығару біліктіліктерін бекіту.Салыстыру, қатар қою, қорытынды жасау біліктігін дамыту.

  Сабақтың міндеті:-Мысалдарды, есептерді, теңдеулерді шешудегі есептеу дағдыларын бекіту;

    —Ойлауын, жадын, ұғымталдығын дамыту;

Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, табиғатқа қамқорлықпен  қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың жоспары:

I.Ұйымдастыру сәті.

 .          -Сабаққа даярлықтарын тексеру.

               -Назарларын сабаққа аудару.

— Кәне, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарынды ұстандар.

Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріндер: дүрс-дүрс. Жүректеріннің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлпйық. Ал күлімсіреу арқылы бір-бірімізге

         II. Білімді өзекті ету. –Кестедегі берілген өрнектерді шығару

 



5 х 3

 

2х2

 

4х2

 

6х2

 

7х3

 

5х4

 

33+205

 

  1. 1.     Өрнек құрыңдар және оның мәнін әр түрлі тәсілмен табыңдар: 3 алма           3 алма           3 алма            3+3+3=9      3 х 3=9 

 


      әрқайсысында 2 алма  2+2+2=6     2 х 3=6       3 х 2=6

— неше табақша көріп тұрсыңдар?             — ондағы алмалар неше табақшадан?

— шешудің қандай тәсілдерін айта аласыңдар?                  -ең қолайлы тәсіл қайсысы?

3.  Өткен материалды пысықтау.

10 см=___дм                2 ц 50 кг=___кг  2м 5см =___см    3дм 2см * 3дм       5см  3м5 см* 32дм

         4.  Карточкамен  жұмыс.

— №1 Сурет бойынша аудандарын салыстыру.

-Есеп түрлерін беріп, әр түрлі тәсілмен шығарту

5. Сергіту сәті.

6. Өздік жұмыс. 87+19     706-327    1000-225   65+38    514-186        764+236

                               (620-30)+150       212+(98+64)     900-(370+70)    (570-96)+22

                         Х+120=400    в-210=680   а+27=180    220-х=130

Салыстыру:8 дм 2 см   *  38 25 см* 3 дм        2сағ * 60  мин

                       40 дм * 4см      10м * 100см       80мин *3сағ                      

  III. Сабақты қорытындылау- Қандай есеп түрлерін шығардық?

                                                      -Есеп шығару үшін нені білуіміз керек?

IV. Үйге тапсырма: -Көбейту кестесін жаттау

V. Бағалау. –Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау 

 

ШҚО 

 Семей қаласы

 «№ 22 ЖОББМ» КММ

Директордың оқу жұмысы  жөніндегі орынбасары

Оразгалиева Алтынай Байнукеновна

 

Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер құрастыру  

Сабақтың  мақсаты: Оқушыларға есеп түрлерін шығарта отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін   арттыру.Қосу, азайту  амалына байланысты есептерді шығару біліктіліктерін бекіту.Салыстыру, қатар қою, қорытынды жасау біліктігін дамыту.

  Сабақтың міндеті:-Мысалдарды, есептерді, теңдеулерді шешудегі есептеу дағдыларын бекіту;

    —Ойлауын, жадын, ұғымталдығын дамыту;

Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, табиғатқа қамқорлықпен  қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың жоспары:

I.Ұйымдастыру сәті.

 .          -Сабаққа даярлықтарын тексеру.

               -Назарларын сабаққа аудару.

— Кәне, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарынды ұстандар.

Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріндер: дүрс-дүрс. Жүректеріннің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлпйық. Ал күлімсіреу арқылы бір-бірімізге

         II. Білімді өзекті ету. –Кестедегі берілген өрнектерді шығару

 



5 х 3

 

2х2

 

4х2

 

6х2

 

7х3

 

5х4

 

33+205

 

  1. 1.     Өрнек құрыңдар және оның мәнін әр түрлі тәсілмен табыңдар: 3 алма           3 алма           3 алма            3+3+3=9      3 х 3=9 

 


      әрқайсысында 2 алма  2+2+2=6     2 х 3=6       3 х 2=6

— неше табақша көріп тұрсыңдар?             — ондағы алмалар неше табақшадан?

— шешудің қандай тәсілдерін айта аласыңдар?                  -ең қолайлы тәсіл қайсысы?

3.  Өткен материалды пысықтау.

10 см=___дм                2 ц 50 кг=___кг  2м 5см =___см    3дм 2см * 3дм       5см  3м5 см* 32дм

         4.  Карточкамен  жұмыс.

— №1 Сурет бойынша аудандарын салыстыру.

-Есеп түрлерін беріп, әр түрлі тәсілмен шығарту

5. Сергіту сәті.

6. Өздік жұмыс. 87+19     706-327    1000-225   65+38    514-186        764+236

                               (620-30)+150       212+(98+64)     900-(370+70)    (570-96)+22

                         Х+120=400    в-210=680   а+27=180    220-х=130

Салыстыру:8 дм 2 см   *  38 25 см* 3 дм        2сағ * 60  мин

                       40 дм * 4см      10м * 100см       80мин *3сағ                      

  III. Сабақты қорытындылау- Қандай есеп түрлерін шығардық?

                                                      -Есеп шығару үшін нені білуіміз керек?

IV. Үйге тапсырма: -Көбейту кестесін жаттау

V. Бағалау. –Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау 

 

Добавить комментарий