Күні:________ Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: Жаз. Сөз тіркестері. Сөйлем.Сөйлемдердегі сөздердің орын тәртібі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жаңа сөздерді меңгеру, және оларды ауызекі сөйлесуде дұрыс қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық:Оқушылардың сөйлеу әрекетін, есте сақтау қабілетін дамыту Тәрбиелік: Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
3)Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
4)Сабақтың әдістері:Сұрақ-жауап, аударма, түсіндіру, жаттығу, тыңдап түсіну.
Пәнаралық байланыс:Орыс тілі, қоршаған орта.
5)Сабақтың көрнекілігі: Сурет.
Сабақ барысы:
1)Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгендеу
2)Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім парталарды аралап үй жұмысын тексереді .
3)Өткен тақырпты қайталау.
4)Жаңа сабақты бастау: Мақсаты мен міндетін түсіндіру:
1)Жаз тақырыбына жаңа сөздер.
2)Өлеңді оқу мазмұнымен таныстыру.
3)Диолог арқылы сөйлеу.
4)Ереже.
5)Жаттығу орындау
6)Үйге тапсырма.
Жаңа сөздер Пейілді-желанный Аптап-знойАттану-приступить Тындыру-выполнять Шаттанып-радуясь Найқалу-быть беззаботным
ЕРЕЖЕ
Сөз тіркесі (словосочетание)
Мысалы:Жазғы күн,балық аулап отыр.
Аяқталған ойды білдіретін сөзді немесе сөз тіркесін сөйлем деп атайды.
Мысалы:Жазғы күн қандай тамаша!
Балалар балық аулап отыр.
Қазақ тілінде сөйлемдегі сөздердің қалыпты орын тәртібі бар. Бастауыш сөйлемнің басында Баяндауыш сөйлемнің аяғында тұрады.
Мысалы:Біз жазда өзенге шомыламыз.
2-тапсырма: Диологты оқушыларға бөліп оқу.
-Қазір қай жыл мезгілі?
-Қазір жаз.
-Жаз айлары қандай?
-Жаз айлары:Маусым,шілде,тамыз.
-Жазда ауа райы қандай болады?
-Жазда ыстық
-Жазда не піседі?
-Жазда әр түрлі жемістер піседі.
-Жазда өзенде шомыласың ба?
-Иә өзенге жиі барамын,шомыламын.
1-тапсырма:
Өлеңнін мазмұнын түсініп жаттау.
ЖАЗ
Жаз да келді пейілді;
Жан-жануар сейілді;
Жаз да келді аптапта
Жан-жақта ұшты бақбақ та.
Жаз да келді найқалып;
Жатыр егін жайқалып,
Жаз да келді шаттанып,
Жұмына іске аттанып,
Тыңдырып бар жұмысты,
Тойып жедік жемісті.
4)Сабақты бекіту:Оқушылардан берілген ережені сұрау қайталау.
5)Үйге тапсырма:Бет 130,3-тапсырма.
Бағалау: