Фаст-фуд- денсаулықтың дұшпаны

Сабақтың тақырыбы: «Фаст-фуд-
денсаулықтың дұшпаны» 

Сынып: »  8 сынып

Мақсат: Жеке, топпен жұмыс
жасай отыра, диалогтік әңгімеге қатыса отыра бір-бірінің жұмысын бағалай білуге
үйрету; «Фаст-фуд – денсаулықтың дұшпаны»екенін білу.

Күтілетін нәтиже:

Оқытудың нәтижесі (табыс критерийлері):

1) Төмен деңгейлі оқушы үшін: «Фаст-фуд» сөзінің
мағынасын түсінеді, оған жататын тағам түрлерін атайды

2) Орта деңгейлі оқушы үшін:«фаст-фудтың» жағымды,
жағымсыз жақтарын ажыратады, өз ойын қорытындылайды.

3) Жоғары деңгейлі оқушы үшін:сабақ тақырыбы бойынша
өзіне қорытынды жасайды, дәлелдейді, ақпаратты жүйелейді

Түйінді идеялар:

1) «Фаст-фуд» бізге керек, керек
емес 
бойынша өз ойларын  жеткізу

2) Өз идеяларын ұсыну (топтық жұмыс барысында)

3) мәтін мазмұнын талдай отыра, негізгі ойларын таба білу

4) сабақ бойынша рефлексия жаза білу

 

уақыт

Сабақ кезеңдері

Педагог қызметі

Оқушы қызметі

Ұйымдастыру
формасы

Бағалау түрі

2 мин

І.Ұйымдастыру
кезеңі

А) амандасу

В) жылы атмосфера
орнату

— Сәлеметсіңдер ме!

-Көңіл-күйлерің
қалай?

-Қазір біз шаттық
шеңберіне тұрып, бүгінгі сабаққа бір-бірімізге жылы тілек айтайық

(шаттық шеңберін
ұйымдастырады, өзі тілек айтуды бастайды)

Тілек айтады

Ойын түрінде

Мұғалім бағасы

4 мин

ІІ. Жаңа сабаққа
кіріспе

Бейнероликті көріп, сабақ тақырыбын анықтаңдар

— Фильм не туралы?

— Онда қандай тамақ түрлерін дайындайды?

— Оларды бір
сөзбен қалай айтуға болады?

Бейнероликті
көреді, тақырыпты анықтайды

Сыныппен


2 мин

ІІІ Үй
тапсырмасын тексеру

— Балалар
сіздерге қандай тапсырма берілді?

— Зиянды
тағамдарға нелер жатады?

— (бір слайдта
дұрыс, сәйкес емес суреттер)

  

Слайдтарын
көрсетеді, зиянды тағам түрлерін атайды

Жұппен

Сынып бағасы         (Дұрыс па? Неге?)

3 мин

ІV. Жаңа сабақ

А) топтық жұмысты
ұйымдастыру

 

 

 

 

 

В) топ ережесін
еске түсіру

Тез

— Бүгін біз топта 
жұмыс жүргіземіз. Ол үшін үш топқа бөлінеміз Бірінші топ: Артур, Александра Захарова, Елена, Егор Ким, Никита.
Екінші топ: Виктория, Владимир, Аслан,
Егор Кочергин; Үшінші топ: Диана, Александра
Решетникова, Анна, Ираида, Алексей.

— Сонымен біз
топқа бөліндік.

-Ал топта жұмыс
жасау үшін не керек? Өткен сабақта қандай ережелерді атадық?

-Ережелер не үшін
керек?

(ережелерді еске
түсіріп талқылайды)

Суреттерді
таңдайды, топқа бөлінеді

 

 

 

 

 

Ережелерді еске
түсіреді, сұрақтарға жауап береді

Сыныппен


2 мин

С) Жаңа сөздікпен
жұмыс

— Бүгінгі
сабақта келесі жаңа сөздермен жұмыс істейміз.

пікірталас-дискуссия

шұғыл- быстро

ағза-организм

ауруға шалдығу, аурады- заболеть

семіздікке шалдығу –страдать ожирением

қатаң тыйым салған

құмар болу-увлекаться

жаңа
сөздерді оқиды, сөз тіркестер құрастырады, жазады

 

Жеке


5 мин+ 2 мин 15
+5 мин

20 мин

Блум таксономиясы
бойынша тапсырмалар беру D) мәтінмен жұмыс

(орындауға және
қорғауға барлығы 15)

Критерийлер
/топтар үшін/

 

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
1. Тапсырма орындалуы толық/толық емес

дұрыстығы

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
дұрыс/дұрыс емес

2. шығармашылық жұмыс

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
шығармашылықты танытты/ танытпады

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
қосымша материалды қолданды/қолданбады

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
3. қорғау

<!—
[if gte vml 1]>

<!—
[if !vml]
—>

<!—
[endif]
—>
сөйлеу мәдениетін көрсете алды/көрсете алмады

4. логикалық байланыс

болды/ болмады

 

<!—
[if !supportLists]
—>
1.    

<!—
[endif]
—>
Белсенділік

<!—
[if !supportLists]
—>
2.    

<!—
[endif]
—>
Роль атқаруы

<!—
[if !supportLists]
—>
3.    

<!—
[endif]
—>
Ерекшелігі

<!—
[if !supportLists]
—>
4.    

<!—
[endif]
—>
Бағасы

 

І топ тапсырмалары:

Білім деңгейі

1) 99 бет
мәтіннен «фаст-фуд» сөзінің мағынасын табыңдар.

1 оқушы
ғаламтордан

-Бұл сөз қай
тілден алынған?

-Қандай мағына
береді?

Түсіну деңгейі

1) «фаст-фудқа»
жататын тағам  мен сусын  түрлерін атаңдар

2) Тақырып бойыша
сұрақ-жауап құрастырыңдар

1   оқушы
ғаламтордан

 

Мәтінді оқиды,
«фаст-фуд» сөзінің мағынасын табады, тағамдарды атайды

топпен

Бағалаушыны
таңдау, бағалауды ұйымдастыру (ұпай беру)

 

ІІ топ тапсырмалары:

Түсіну  деңгейіСұрақтар:

— «Фаст-фуд»
тағам түрлерін қайдан сатып аламыз

— Сен  қандай өнімдер ұнатып жейсің?

 Қолдану деңгейі

«Фаст-фудқа»
анти жарнама жасаңдар (
Фастфуд әкелу, футболка

кола, бейсболка)

Сұрақтарға жауап
береді, шығармашылық танытады

топпен

 

 

ІІІ  топ
тапсырмалары:

Талдау  деңгейі Тапсырма

«фаст-фудт » бізге керек, себебі…

 «фаст-фудт » бізге керек емес,
себебі…

 -Ғаламтордан
дәлелдеуші материал табыңдар.

Бағалау деңгейі

«Сен бүгіннен бастап фаст-фуд өнімдерін жейсің бе?» сұрағына жауап беру
(жазбаша, жеке)

 

жағымды, жағымсыз
жақтарын ажыратады, өз ойларын стикерлерге жазады

Топпен, жеке

 

6 мин

 

V. Жаңа тақырыпты
бекіту

бейнероликті көру

— Фильм
кейпкерлері саған ұнады ма? Неге?

-Қалай
ойлайсың, олар не себепті сондай?

-Осы фильм, өмір нені дәлелдейді?

Добавить комментарий