Сақ еліне саяхат

Күні

22.12.2015ж

Сыныбы

6 — сынып

Сабақтың тақырыбы

Тарауды  қайталау «Сақ еліне саяхат»

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың Сақтар жайлы алған білімдерін  пысықтау және бекіту.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар сақ тайпасының тарихын толығымен игереді, бір-бірімен идея алмасады, өз ойларын жетік әрі нақты айтуға дағдыланады. 

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қажетті құралдар

Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу
(3 мин)

Оқушылармен сәлемдесіп, оқушыларды түгендеймін. «Томирис», «Шырақ» сөздері жазылған екі түрлі стикерлер арқылы топқа бөлемін. Осы ұғымдарға анықтама беріп өтеді. Әр топ мүшелеріне табыс критерилері бар бағалау парақшасын таратамын.

Оқушылар сәлемдеседі,
«Томирис», «Шырақ»,  атты екі топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды. Топтар осы ұғымдарға анықтама береді. Оқушылар табыс критерилері бойынша өзін-өзі бағалап отырады.

 Тапсырмалар,түрлі стикер, бағалау парақшасы

Жаңа сабаққа дайындық
(5мин)

Сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуда зерттеушілік әңгімені жүргізу мақсатында «Зымыран сұрақтар» арқылы үй тапсырмасына шолу жасау

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Ауызша , сұрақ-жауап

Жаңа сабақ
(10 мин)

Идеялар, тәжірибелер және ой бөлісу  мақсатында әр топқа конверттегі  тапсырмалар беріледі. Ол тапсырма топта талқыланып, ой алмасады.

Оқушылар топта өз атауларына сәйкес құрастырған сөзжұмбақ, сөзтізбек немесе анаграмаларымен көрші топтарымен алмастырып, шешеді.

Тапсырмалар

Алған білімдерін қолдану
15 мин

Әр топқа  функциональдық сауаттылыққа байланысты сұрақ, басқатырғыш, тарихи сынақ хат, картамен жұмыс,тест,Кім?не?қайда? қашан?,монумент туралы не білесің?т.б.тапсырмалар беріледі.

Оқушылар берілген тапсырманы топта талдап, бір-бірімен пікір алмасып, өз ойларын флипчартқа түсіріп , кейін қорғайды.

 

Плакат , түрлі –түсті маркер

Жинақтау
5 мин

«Тұлғаны таны» Томирис, Кир, Шырақ, Спаргапис, Александар Македонский, Геродат туралы сипаттама беріледі .

 

Берілген сипаттама бойынша оқушылар кім жайлы айтылып тұрғанын анықтайды.

тарихи тұлғалардың фотосуреттері

Бағалау
3 мин

  1. Топты бағалау.
  2. Өзін-өзі бағалау.
  3. Формативті бағадан жиынтық бағаға көшу.

Оқушылардың сабық барысында жинаған смайликтеріне қарап жиынтық баға шығарамын.

Оқушылар өздерінің неше смайлик жинағанын есептеп мұғалімге айтады.

Смайликтер

Рефлексия
2 мин

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін және сабақ барысында қандай қиындықтар кездескенін, қай деңгейде тақырыпты игергендігін әртүрлі көңілкүйдегі смайликтерді таңдау арқылы білемін.

Оқушылар бүгінгі
сабақты қай деңгейде
түсінгенін және алған
әсерлерлерін
стикергежазады

Стикер, өзін-өзі бағалау парағы

Үйге тапсырма
2мин

Оқулықпен жұмыс. Тарау бойынша 15 сұрақтан тұратын тест құрастыру,тарихи тұлғаларға рефарат жазу.

Оқушылар үй
тапсырмасын
күнделіктерінежазып
алады.

Күнделік

Топта белсенді қатысып отырған оқушыларға топ басшысы смайликтер арқылы парақшаларға іліп отырады. Сабақ соңында жинаған смайликтерібойыншажиынтық бағасын шығарамын.

Аты-жөні

Ауызша-сұрақтар

Функционалдық сауаттылыққа
байланысты сұрақтар

тест

Тарихи сынақ хат

Басқатырғыш

Тарихи тұлғаны тану

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 смайлик – 5
3-4 смайлик – 4
2 смайлик – 3

Добавить комментарий