Хромтау тау-кен техникалық колледжінің қазақ тілі пәнінің оқытушысы Сауанова Гүлнұр Құнанбайқызы
Сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
а)Сабақтың мақсаты:
а)білімділік: оқушылардың мемлекеттік тіл, ҚР тәуелсіздігі туралы және де ойды айшықты жеткізу құралы фразеологизмдер турасында білім дағдысын қалыптастыру, таным көкжиегін кеңейту;
Ә) тәрбиелік: ҚР мемлекеттік мәртебесінің биіктеуіне үлес қосуға,оны сүюге, асылымызды ардақтауға баулу;
б) дамытушылық: теория мен практиканы ұштастыру, сөздік қорын молайту, еркін, айшықты сөйлеу, шығармашылық қабілеттерін арттыру;
Хромтау тау-кен техникалық колледжінің қазақ тілі пәнінің оқытушысы Сауанова Гүлнұр Құнанбайқызы
Сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
1 |
Сабақ тақырыбы |
Тұрақты сөз тіркесі. Қазақстан -Тәуелсіз мемлекет. |
2 |
Сабақ мақсаты |
а)Сабақтың мақсаты: |
3 |
Сабақ түрі |
Аралас |
4 |
Сабақ формасы |
Жеке,топтықжұмыс. |
5 |
Әдіс-тәсілдері |
Диалогтік, баяндау, көрнекілік, сұрақ-жауап, шығармашылық, интеллектуалдық ойын |
6 |
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі |
7 |
Қолданатын құрал-жабдықтар. |
Оқулықтар: Қолданбалы қазақ тілі.Практикалық қазақ тілі,интерактивті тақта,компьютер. |
№ |
Атауы: |
Уақыты |
Ұпай саны |
1 |
Ұйымдастыру бөлімі. Алгоритм картасы |
3мин. |
|
2 |
Үй тапсырмасын тексеру |
12 мин. |
5 ұпай |
3 |
Жалпы сөздік қор |
5 мин |
5 ұпай |
4 |
Жаңа сабақ «Егер, онда» блок сызбасы бойынша |
15 мин. |
5 ұпай |
5 |
Сергіту сәті «Шеңбер» |
5 мин. |
|
6 |
«Қазақстан Республикасы-Тәуелсіз мемлекет» мәтінмен жұмыс |
15 мин. |
5 ұпай |
7 |
Жаттығу орындау .Тұрақты сөз тіркестердің мағынасын ашу. |
10 мин. |
25 ұпай. |
8 |
Сабақты бекіту сұрақтары «Домино» ойыны
|
7 мин. |
5 ұпай |
9 |
Үй жұмысын беру |
3 мин |
|
№ |
Жұмыс түрі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Ұйымдастыру Алгоритм картасы |
Оқушылармен амандасып, танысып жоқ оқушыларды анықтайды,білім алушылардың сабаққа дайындығына назар аударады.Сабақ тақырыбын тақтағаа жазып,мақсатымен таныстырады. Қазақстан тәуелсіз мемлекет.Тұрақты сөз тіркесі. |
Амандасады,тыңдайды,сабақ тақырыбымен мақсатымен танысады.Алгоритм картасымен танысады. |
|
Сабаққа қатысты құрал-жабдықтарын ретке келтіруді әдетке айналдырады. |
2 |
Үй тапсырмасын тексеру. |
Оқытушы баға аз оқушылардан тапсырманы сұрайды. Қазақстан туралы өлеңді жатқа мәнерлеп оқу.
|
Студенттер Қазақстан тәуелсіз мемлекет тақырыбына өлең оқиды. |
5 ұпай.
1ұпай |
Есте сақтау қабілеті |
3 |
Жалпы сөздік қор |
Мұғалім өткен тақырыптар бойынша сөздер тізбектеп жазуға 5 минут уақыт береді. |
Дәптерлеріне сөздер тізбектеп жазады. |
5 ұпай. |
Сауаттылыққа дағдыланады, сөздік қорлары молаяды. |
4 |
Жаңа сабақ |
Оқытушы слайдтар арқылы сызбалар бойынша жаңа сабақты түсіндіреді. |
Студенттер дәптерге жазады. |
1 ұпай |
Жаңа сабақты меңгеруге қалыптасады.Есте сақтау қабілеті дамиды. Жаңа мәліметтер алады. |
5 |
Сергіту сәті. «Шеңбер» ойыны |
Білім алушыларды шеңберге тұрғызып, ортақ сұрақ қояды,жауптары қайталанбауы тиіс. |
Шеңберге тұрып, сұраққа жауап береді.Дұрыс өте жақсы жауап берген білім алушыларды әртүрлі шапалақ түрімен, мадақтау. |
5 ұпай |
Денелері серігіп, |
6 |
Қазақтан республикасы-Тәуелсіз мемлекет мәтінмен жұмыс. |
Оқытушы Мәтінді оқып береді.Сол мәтнде кездесетін сөздерді орысша аудармасымен тақтада көрсетеді. 1 минут. |
Білім алушылар тақтада көрсетілген, сөздерді естеріне сақтап, дәптерлеріне жазу қажет. |
1 ұпай |
Есте сақтау қабілеттері дамиды. |
7 |
Жаттығу орындау, |
Оқытушы тақтада тұрақты сөз тіркестер мен мақал-мәтелдер басын береді. |
Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдің жалғасын табады. |
5 ұпай |
көру есте сақту қабілеттері дамиды |
8 |
Сабақты бекіту сұрақтары «Домино» ойыны |
Слайд арқылы сұрақтар беріледі. Бірнеше нұсқа жауаптар беріледі. |
Білім алушылар ойын арқылы алған білімдерін қорытындылайды |
5 ұпай |
|
9 |
Үй жұмысын беру. |
Тұрақты сөз тіркестерін қатыстырып «Тәуелсіз Қазақстан мемлекеті» тақырыбына шығарма жазу. |
Тапсырманы дәптерге жазып алады. |