Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы және жұмыс істеу принципі

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ТЕМІРТАУ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

 

 

 

ЦӘК отырысында                                                                                                      БЕКІТЕМІН
қарастырылды және келісілді                                                                          Колледж әдіскері
________________________                                                                           _______________
Мусина А.Д.

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы
және жұмыс істеу принципі

 Орындаған оқытушы:
Р.К. Ибраева

 

САБАҚТЫҢ  ЖОСПАРЫ
Пән  Электротехниканың теориялық негіздері

Оқытушы_____Ибраева Р.К.__________________

Сабақтың тақырыбы  Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы және жұмыс істеу принципі

Сабақтың түрі__Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы_                                                                 Өткізу формасы __сабақ – дәріс______________________________________

Сабақтың әдістемелік мақсаты: сабақты өткізу барысында компьютерлік технологияны қолдана отырып оқушылардың жан-жақтылығын арттыру.    

Сабақтың мақсаты
Білімділік:  Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы және жұмыс істеу принципімен танысу.____
Дамытушылық: назар аударуын, техникалық ойлау, зейінділік және есте сақтау қабілетін.
Тәрбиелік: сабақ уақытында көңіл бөлмей жинақы болуға, оқушыларда интеллектуалдық белсенділігін және жан-жақтылығын, тақырыпқа деген қызығушылығын қалыптастыру және  арттыру __________________________                                                                                                                                                  

Пәнаралық байланыс: «Физика», «Математика» «Электрлік өлшеулер».
Cабақтың жабдықталуы:   компьютер, экран, арнайы сабаққа дайындалған бейнематериал, оқу әдістемелері.

Әдебиеттер:
В.С. Попов, Теоретическая электротехника. М. – Энергоатомиздат, 1989г.
В.С. Попов, Теоретическая электротехника. М. – Энергия, 1978г.

САБАҚ  БАРЫСЫ

№,  Сатылар, кезеңдер

Уақыт

Оқытушы

 

Оқушылар

 

1. Ұйымдастыру

 

3

Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру, жоқ балаларды белгілеу. Журнал толтыру. Сабақ тақырыбын атайды, оқушыларға сабақ мақсаттарын жеткізеді.

Тыңдайды, қабылдайды, жазып алады

 

2.Оқушылардың білімін бақылау және қадағалау, үй тапсырмасын тексеру

 

15

Өткен тақырыпқа шолу ретінде экраннан көрсетілген бейнематериалдағы суреттер бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
Тыңдайды, оқушылардың сабаққа деген ынтасын бақылайды.

Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.
Суреттер бойынша талдаулар жүргізеді.

 

 

3. Жаңа материалды түсіндіру

 

 

40

Бейнематериалды пайдаланып жоспарға сәйкес тақырыпты түсіндіреді:
1.Электр машаналары жайлы жалпы мағлұмат (бейне материалдың слайдтары арқылы).
2.Электр машиналарының түрлері (бейнематериалдың слайдтары арқылы).
3.Асинхронды электрқозғалтқыштың құрылысы (видео арқылы).
4.Асинхронды электрқозғалтқыштың жұмыс істеу принципі (анимация және видео арқылы).

 

Тыңдайды, экрандағы анықтамаларын жазып алады. Бейнематериал арқылы көргендерін талдайды. Конспект жасайды.

 

4. Өткен материалды бекіту

 

20

Өткен тақырыптың қабылдау деңгейін анықтау үшін осы тақырып бойынша электронды түрде easyQuizzy бағдарламасында тест сұрақтарын береді.

easyQuizzy бағдарламасын қосып тест сұрақтарына жауап береді.

 

5. Үй тапсырмасын беру және қорытындылау

 

2

Жаңа тақырып бойынша тест сұрақтарын  құрастыру. Мақсатқа жетуін бағалайды және талдайды. Бағалар қояды.

Үй тапсырмасын орындау бойынша оқытушы нұсқауын тыңдайды.

Добавить комментарий