ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ТЕМІРТАУ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
ЦӘК отырысында БЕКІТЕМІН
қарастырылды және келісілді Колледж әдіскері
________________________ _______________
Мусина А.Д.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы
және жұмыс істеу принципі
Орындаған оқытушы:
Р.К. Ибраева
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ
Пән Электротехниканың теориялық негіздері
Оқытушы_____Ибраева Р.К.__________________
Сабақтың тақырыбы Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы және жұмыс істеу принципі
Сабақтың түрі__Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы_ Өткізу формасы __сабақ – дәріс______________________________________
Сабақтың әдістемелік мақсаты: сабақты өткізу барысында компьютерлік технологияны қолдана отырып оқушылардың жан-жақтылығын арттыру.
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Асинхронды электрқозғалтқыштардың құрылысы және жұмыс істеу принципімен танысу.____
Дамытушылық: назар аударуын, техникалық ойлау, зейінділік және есте сақтау қабілетін.
Тәрбиелік: сабақ уақытында көңіл бөлмей жинақы болуға, оқушыларда интеллектуалдық белсенділігін және жан-жақтылығын, тақырыпқа деген қызығушылығын қалыптастыру және арттыру __________________________
Пәнаралық байланыс: «Физика», «Математика» «Электрлік өлшеулер».
Cабақтың жабдықталуы: компьютер, экран, арнайы сабаққа дайындалған бейнематериал, оқу әдістемелері.
Әдебиеттер:
В.С. Попов, Теоретическая электротехника. М. – Энергоатомиздат, 1989г.
В.С. Попов, Теоретическая электротехника. М. – Энергия, 1978г.
САБАҚ БАРЫСЫ
№, Сатылар, кезеңдер |
Уақыт |
Оқытушы |
Оқушылар |
1. Ұйымдастыру |
3 |
Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру, жоқ балаларды белгілеу. Журнал толтыру. Сабақ тақырыбын атайды, оқушыларға сабақ мақсаттарын жеткізеді. |
Тыңдайды, қабылдайды, жазып алады |
2.Оқушылардың білімін бақылау және қадағалау, үй тапсырмасын тексеру |
15 |
Өткен тақырыпқа шолу ретінде экраннан көрсетілген бейнематериалдағы суреттер бойынша оқушыларға сұрақтар қояды. |
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
3. Жаңа материалды түсіндіру |
40 |
Бейнематериалды пайдаланып жоспарға сәйкес тақырыпты түсіндіреді: |
Тыңдайды, экрандағы анықтамаларын жазып алады. Бейнематериал арқылы көргендерін талдайды. Конспект жасайды. |
4. Өткен материалды бекіту |
20 |
Өткен тақырыптың қабылдау деңгейін анықтау үшін осы тақырып бойынша электронды түрде easyQuizzy бағдарламасында тест сұрақтарын береді. |
easyQuizzy бағдарламасын қосып тест сұрақтарына жауап береді. |
5. Үй тапсырмасын беру және қорытындылау |
2 |
Жаңа тақырып бойынша тест сұрақтарын құрастыру. Мақсатқа жетуін бағалайды және талдайды. Бағалар қояды. |
Үй тапсырмасын орындау бойынша оқытушы нұсқауын тыңдайды. |