«Формативті бағалау » қысқа мерзімді коучинг жоспары

«Формативті бағалау »

қысқа мерзімді коучинг жоспары

[/b]

Тақырыбы :

Формативті бағалау

 

Жалпы мақсат:

Оқыту
үшін формативті бағалауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; Өзін-өзі,
бірін-бірі бағалауға үйрету; Критериалды бағалау арқылы тиімді бағалаудың
қолжетімділігін түсінуі;

Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін
тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде
ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және
көрсету

Сілтеме:

Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық. 109-114-б

Үлестірмелі
нұсқаулық

Оқу нәтижесі

Инновациялық
стратегиялармен және әдістермен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа
көзқарастарды түсінуі; Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.

Түйінді идеялар:

Әлемнің
қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі
түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға
қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына
бағыттау.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Постер плакаттар,стикер, интерактивті
тақта,флипчарт,
маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары.

Оқыту әдістері:

ОүБ және оқуды бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері:

Әдеби материалдар, портал материалдары

Тапсырмалар:

«Атмосфера» көрінісі, стикер арқылы формативті
бағалау, критериалды бағалау, «Төрт
кейіпкерге» сыни баға беру, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма
және қорғау, рефлекссия

Оқуға арналған тапсырма:

Мұғалімге
арналған нұсқаулық.109-114беттер

 

Мерзімі

9 сәуір
2014 ж

Коучинг- сессия өткізген
мұғалімдер

Абикенова
А.А.

Ажиков
Н.Х.

Сабақ
бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

(10 мин)

Директор орынбасары

семинардың
өзектілігін ашу.

(5 мин)

Түрлі түстер гүлдерді таратып мұғалімдерді шағын топтарға бөлу.

Шағын төрт топқа бөлінеді.

(10 мин)

Кейіпкерлерге мінездеме беру арқылы
критериалды бағалауға, сыни көзқарастарының қалыптасуына, логикалық ойлау
қабілеттерінің артуына ықпал ету.

Бірін бірі бағалауға және өздерін-өздері
бағалауға үйрету

«Төрт кейіпкер»» оқиғасын бағалауға
үйрету. Төрт кейіпкердің іс-әрекеті болжалды түрде үстіртін баяндау.

Оқиға кейіпкерлерінің
іс-әрекетіне қарай баға бергізу. Ең жоғары ұпай «4». Қойған ұпайларын
дәлелдету.

Әр топтың төрт кейіпкерге берген мінездемесін тыңдау, қойған ұпай санын тұсына жазу.
Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын айту; топтардың өздері берген мінездемесімен сәйкестігін
тексерту және қайта бағалау жүргізу. Алдыңғы баға мен соңғы бағасының сәйкестігіне қарай бірін-бірі
және өздерін өздері бағалауға тапсырма беру.

Төрт кейіпкердің іс-әрекетінің
болжалды, үстіртін оқиғасын тыңдайды.

Оқиға кейіпкерлерінің
іс-әрекетіне қарай баға береді.

Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын
тыңдап, өздері берген мінездемесімен
сәйкестігін тексеру арқылы қайта бағалау жүргізеді. Алдыңғы баға мен соңғы
бағасының сәйкестігіне қарай бірін-бірі және өздерін өздері бағалайды.

 

(10 мин)

Мұғалімдер жиынтық бағалау

үшін алдын-ала

қалыптастырылған өлшемдер

бойынша бағалауды

үйренуіне ықпал ету.

1. Топтық жұмыс:

Сіздерге ұсынатын бірінші тапсырма – сурет салу.
Алдыныздағы жатқан параққа көбелектін суретін салыңыз.

Уақыт шектелуі екенін ұмытпаңыз, тапсырманы
орындауға 2 минут беріледі.


Алдыныздағы суретке қарап өзінізді өзініз
бағаланыз.

— Ал, енді қасындағы отырған қатысушымен сурет
алмасып бір-бірінңізді бағаланыз.

— Айырмашылық бар ма?

Қай
бағаны қоюға женілдірек болды?

 

 

Екі бағаны салысытырады.

 

Сергіту сәті

(5 мин)

Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Макарена» биі

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Макарена» биіне билейді.

(5 мин)

Формативті бағалауды үйрету арқылы оқуға
ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне
мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.

-Өзінізге әлде әріптесінізге ме?

— Қалай ойлайсыздар, не себептен?

Вывод:
біз бағалаудын екі дәстүрлі түрін қарастырдық, енді
бағалаудың үшінші түрі: критерий бойынша.

Алдынызда жатқан критерий бойынша суреттерінізді
бағаланыз.

 

— критерий бойынша баға қойғанда айырмашылық
болды ма?

— құрметті әріптестер! Осы үш бағаны салыстырып, айтынызшы қай баға нақты
(объективті) және әділетті.

— Сіз көршініздін бағасымен
келісесіз бе?

— Сізде сұрақ туындаған жоқ па?

— Оған жауап алдыныз ба?

— Енді келісесіз бе?

— Ал критерий бойынша қойылған
бағаға сұрақ бар ма?

Неге?

Мұғалімдер ортаға шығады, шеңбер жасайды және
«бидай егу» бейнелеу арқылы арқаларына массаж жасайды.

Әрқайсысы бидай егушісіне баға береді.

 

 

Мұғалімдерге бейнеролик көрсету

(5 мин)

Коучинг
өз жалғасуында , сіздердін назарыңызға осы бейнеролик ұсынылады.

Жұмыс барысында сіздер осындай жағдайлармен
кездестініз бе?

— жоғары сынып оқушыларының бағаларына көзқарасы
өзгеруіне не себепті?

 

 

Кампиттерді бағалау

(5 мин)

Осы коучинг
барысында бағалауға сіздердін көзқарастарыныз өзгерді ме?

құрметті
әріптестер, шаршаған жоқсыздар ма?
Сәл болса да қуат жинау үшін
алдыныздағы кампиттерді жеп көрініз.

 

Сізге осы
кампит ұнайды ма?

— Ал
маған ұнамайды.

— Қалай
ойлайсыз, біздін ойымыз кампиттін
сапасын нақты бағалайды ма?

— Сіздерін
ойынызша осы кампиттін нақты яғни объективті бағалау үшін не істеу керек?

 

Осы кампитке
бағалау критерийлерді жасайды. Тапсырма топ ішінде орындалады. Осы тапсырмаларды орындаған кезде өз пікірлерің, ойларымен бөліседі.

Оқушыларды критерий арқылы бағалаған қаншалықты тиімділігің жеткізеді.

Қорытындылау

(5 мин)

 

 

Топтық тапсырма:

«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»
деген не?

Осы тәсілді келешекте өзініздін тәжірибеңізде
қолданасыз ба?

 

Осы
формативті бағалаудың түрлерін сабақта қалай қолдануға болатың пән мұғалімдердің ашық сабақтарында
байқай аласыз.

Топта бірлесе отырып, «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы
бойынша түсінгендерін ойларын, пікірлерін айтады.

Рефлексия

(5 мин )

[b]

 

Гүлдерге өз көңіл-күйлерін жазып коучинг және семинардан алған әсері туралы пікірін жазып тапсырады.

 

Добавить комментарий