Коучинг сабақ \»Ең маңызды нәрсе не?\»

11 сынып Ақмола облысы
№2 Ақкөл орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Гүлжиян Байзоллақызы Шұғыбаева

 

Сабақтың тақырыбы:

Ең маңызды нәрсе не?

С. мақсаты:

1.Оқушылар өздері үшін өмірде ең маңызды нәрсені анықтай алады

11  сынып                                                                                                                                                                                                                         Ақмола облысы
№2 Ақкөл орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің   мұғалімі, 
Гүлжиян  Байзоллақызы Шұғыбаева

 

Сабақтың тақырыбы:

Ең маңызды  нәрсе  не?

С. мақсаты:

1.Оқушылар  өздері үшін өмірде ең маңызды нәрсені анықтай алады.
2. Оқушылар  мәтінмен танысып,  негізгі ойды анықтай алады. сөйлемді сөз құрамына қарай  талдай алады.
3.Оқушылар өмірдің маңыздылығын біле алады, патриоттық  сезімде, өз елінің нағыз азаматы болуды үйрене алады.

Күтілетін нәтиже:

1.Оқушылар  өздері үшін өмірде ең маңызды нәрсені анықтайды.
2. Оқушылар  мәтінмен танысып,  негізгі ойды анықтай алады. сөйлемді сөз құрамына қарай  талдайды.
3.Оқушылар өмірдің маңыздылығын біле алады, патриоттық  сезімде, өз елінің нағыз азаматы болуды үйрене алады.

 

С. ресурстары:

Стикер, маркер, постер, шығармашылық ағашы, қосымша мәліметтер

пәнаралық байланысы:

Әдебиет, тарих

С.әдіс-тәсілдері

Топтық, жұптық жұмыс

Сабақтың барысы:

Психологиялық  дайындық  жүргізу: бір-біріне жылы сөздер, тілектер айтады.

Сыныпты топқа бөлу: мәтінмен танысамыз, негізгі ойларды атап шығамыз, мәнерлеп оқимыз.
Топтық жұмыс:
Тапсырма: сендер үшін өмірде ең маңызды нәрсе  не? неге?
-ең қажет мамандықтар? неге?
— болашақта табысты болу үшін не істеу керек?
әр топ  осы сұрақтар бойынша өз ойларын қарастырып баяндайды.
Әр топ  бір-бірінің жұмысын критерий бойынша бағалайды.
Сергіту сәті.
Тапсырма: әр топқа бірдей сөйлем беріледі, бірақ әр топқа тапсырма бөлек: 1 топ сөйлемге синтаксистік талдау жасайды,
2 топ сөз құрамына талдайды, 3 топ етістікке морфологиялық талдау жасайды.
Дана қарт  мәуелі  алма ағашының астында отыр екен, ол басын  жоғары көтеріп жігітке қарады. Кейін әр топ ауызша оқып шығады, интерактивті тақта арқылы  жауаптар тексеріледі.

Тапсырма: «карусель» әдісі
әр топқа сөз, сөз тіркесі беріледі: -таза жан, өмір, дана қарт. Осы сөздерге оқушылар өз ойларын, қатысты сөздерді, қалай түсінетінін жазады. Жасаған жұмыстарын оқып шығамыз.
 Стресстік жағдай тұғызу:
Әр топқа бір тақырыптан беремін, олар бір минут ойланып, бір минуттің ішінде тақырыпты ашуға тырысады.
-өмірдегі менің парызым
-алма ағашы
-1 желтоқсан-ҚР тұңғыш президенті күні

Рефлексия:

«Адам не үшін өмір сүреді?»
«Біз не үшін оқимыз?» деген сұрақтарға оқушылардың жауаптарын келтіремін.

Үйге тапсырма:

«Ең маңызды нәрсе…» эссе жазу.

Бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс:

  Оқушылар сабақ соңында сабақтан алған әсерлерін жазады.

 

Коучинг сабақ "Ең маңызды  нәрсе  не?"
Коучинг сабақ "Ең маңызды  нәрсе  не?"
Коучинг сабақ "Ең маңызды  нәрсе  не?"
Коучинг сабақ "Ең маңызды  нәрсе  не?"
Скачать поурочный план [attachment=191]

Добавить комментарий