ШҚО
Семей қаласы
«№ 22 ЖОББМ» КММ
Метематика пәнінің мұғалімі
Кабышева Сәуле Болатовна
Математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешу жолдары.
I. Сабақтың мақсаты:
1. Ғылыми мақсаты: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешуді үйрену, оның тиімді тәсілдерін таңдай білуге машықтандыру. Шешу тәсілін таңдау барысында оқушылардың белсенділігін арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын жетілдіру. Теңдеу, теңсіздіктерді шешу барысында математикалық терминдер мен символдарды дұрыс, сауатты қолдана білу мәдениетін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының еңбек сүйгіштік қасиетін қалыптастыру, ұқыптылығы мен өзіндік ой — пікірін жан — жақты дәлелдей білу қасиетін тәрбиелеу.
II. Сабақтың түрі: Білім, білік дағдыларын жетілдіру сабағы.
III. Көркемділігі: Тақырыптық таблицалар.
IV. Сабақтың әдістері:
1. Біртіндеп оңайдан қиынға көшу және сұрақ — жауап алу арқылы оқыту.
2. Жарыстыру тәсілі.
3. Сөйлеу мәдениетін жетілдіру.
V. Сабақтың жүру барысы:
1. Қазақстан Республикасының әнұраны.
2. Ұйымдастыру кезеңі.
3. Тақырыпты бірге талқылай отырып, негізгі мазмұнын ашу. Мысалдар көрсету. Есептер шығарту.
4. Пысықтап, сабақты қорытындылау.
5. Үйге тапсырма беру.
Алдымен модульмен берілген теңдеулердің қарапайым түрінен бастаймыз. Күрделі теңдеулерді түрлендіре отырып осы түрлерге келтіріп шығарамыз.
№1. =4 — 2х теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№2. =x — 7 теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
теңдеуін мына түрде де шешуге болады:
№3. = теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№4. теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы: х=0
№5. теңдеуін шешу.
Шешуі:
х=0
Жауабы: х=0
II. теңдеуінің шешу тәсілі:
Яғни шешу керек.
№6. теңдеуін шешу.
III. функциясы кез келген функция бола алады. Олар көпмүше, бөлшек — рационал функция, тригонометриялық функция және тағы басқалар.
Әрбір функция үшін анықталу аймақтарын, нолдерін немесе үзіліс нүктелерін табу керек. Ол нүктелер берілген теңдеудің жалпы анықталу аймағын бірнеше аймақтарға бөледі. Ары қарай функцияларының осы аймақтардағы таңбаларын ескере отырып теңдеуді шешеміз.
№7. 3
Шешуі:
x=- 1
Жауабы: х=- 1
Модульмен берілген теңсіздіктерді шешу тәсілдері:
№1. теңсіздігін шешу
Шешуі:
Жауабы: х
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Cканавиден:№14. 373, 14. 374, 14. 375, 14. 378, 14. 379, 14. 380, 9. 142, 9. 184, 9. 213, 9. 214.
Бағалау.
ШҚО
Семей қаласы
«№ 22 ЖОББМ» КММ
Метематика пәнінің мұғалімі
Кабышева Сәуле Болатовна
Математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешу жолдары.
I. Сабақтың мақсаты:
1. Ғылыми мақсаты: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешуді үйрену, оның тиімді тәсілдерін таңдай білуге машықтандыру. Шешу тәсілін таңдау барысында оқушылардың белсенділігін арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын жетілдіру. Теңдеу, теңсіздіктерді шешу барысында математикалық терминдер мен символдарды дұрыс, сауатты қолдана білу мәдениетін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының еңбек сүйгіштік қасиетін қалыптастыру, ұқыптылығы мен өзіндік ой — пікірін жан — жақты дәлелдей білу қасиетін тәрбиелеу.
II. Сабақтың түрі: Білім, білік дағдыларын жетілдіру сабағы.
III. Көркемділігі: Тақырыптық таблицалар.
IV. Сабақтың әдістері:
1. Біртіндеп оңайдан қиынға көшу және сұрақ — жауап алу арқылы оқыту.
2. Жарыстыру тәсілі.
3. Сөйлеу мәдениетін жетілдіру.
V. Сабақтың жүру барысы:
1. Қазақстан Республикасының әнұраны.
2. Ұйымдастыру кезеңі.
3. Тақырыпты бірге талқылай отырып, негізгі мазмұнын ашу. Мысалдар көрсету. Есептер шығарту.
4. Пысықтап, сабақты қорытындылау.
5. Үйге тапсырма беру.
Алдымен модульмен берілген теңдеулердің қарапайым түрінен бастаймыз. Күрделі теңдеулерді түрлендіре отырып осы түрлерге келтіріп шығарамыз.
№1. =4 — 2х теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№2. =x — 7 теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
теңдеуін мына түрде де шешуге болады:
№3. = теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№4. теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы: х=0
№5. теңдеуін шешу.
Шешуі:
х=0
Жауабы: х=0
II. теңдеуінің шешу тәсілі:
Яғни шешу керек.
№6. теңдеуін шешу.
III. функциясы кез келген функция бола алады. Олар көпмүше, бөлшек — рационал функция, тригонометриялық функция және тағы басқалар.
Әрбір функция үшін анықталу аймақтарын, нолдерін немесе үзіліс нүктелерін табу керек. Ол нүктелер берілген теңдеудің жалпы анықталу аймағын бірнеше аймақтарға бөледі. Ары қарай функцияларының осы аймақтардағы таңбаларын ескере отырып теңдеуді шешеміз.
№7. 3
Шешуі:
x=- 1
Жауабы: х=- 1
Модульмен берілген теңсіздіктерді шешу тәсілдері:
№1. теңсіздігін шешу
Шешуі:
Жауабы: х
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Cканавиден:№14. 373, 14. 374, 14. 375, 14. 378, 14. 379, 14. 380, 9. 142, 9. 184, 9. 213, 9. 214.
Бағалау.
ШҚО
Семей қаласы
«№ 22 ЖОББМ» КММ
Метематика пәнінің мұғалімі
Кабышева Сәуле Болатовна
Математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешу жолдары.
I. Сабақтың мақсаты:
1. Ғылыми мақсаты: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешуді үйрену, оның тиімді тәсілдерін таңдай білуге машықтандыру. Шешу тәсілін таңдау барысында оқушылардың белсенділігін арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын жетілдіру. Теңдеу, теңсіздіктерді шешу барысында математикалық терминдер мен символдарды дұрыс, сауатты қолдана білу мәдениетін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының еңбек сүйгіштік қасиетін қалыптастыру, ұқыптылығы мен өзіндік ой — пікірін жан — жақты дәлелдей білу қасиетін тәрбиелеу.
II. Сабақтың түрі: Білім, білік дағдыларын жетілдіру сабағы.
III. Көркемділігі: Тақырыптық таблицалар.
IV. Сабақтың әдістері:
1. Біртіндеп оңайдан қиынға көшу және сұрақ — жауап алу арқылы оқыту.
2. Жарыстыру тәсілі.
3. Сөйлеу мәдениетін жетілдіру.
V. Сабақтың жүру барысы:
1. Қазақстан Республикасының әнұраны.
2. Ұйымдастыру кезеңі.
3. Тақырыпты бірге талқылай отырып, негізгі мазмұнын ашу. Мысалдар көрсету. Есептер шығарту.
4. Пысықтап, сабақты қорытындылау.
5. Үйге тапсырма беру.
Алдымен модульмен берілген теңдеулердің қарапайым түрінен бастаймыз. Күрделі теңдеулерді түрлендіре отырып осы түрлерге келтіріп шығарамыз.
№1. =4 — 2х теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№2. =x — 7 теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
теңдеуін мына түрде де шешуге болады:
№3. = теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы:
№4. теңдеуін шешу.
Шешуі:
Жауабы: х=0
№5. теңдеуін шешу.
Шешуі:
х=0
Жауабы: х=0
II. теңдеуінің шешу тәсілі:
Яғни шешу керек.
№6. теңдеуін шешу.
III. функциясы кез келген функция бола алады. Олар көпмүше, бөлшек — рационал функция, тригонометриялық функция және тағы басқалар.
Әрбір функция үшін анықталу аймақтарын, нолдерін немесе үзіліс нүктелерін табу керек. Ол нүктелер берілген теңдеудің жалпы анықталу аймағын бірнеше аймақтарға бөледі. Ары қарай функцияларының осы аймақтардағы таңбаларын ескере отырып теңдеуді шешеміз.
№7. 3
Шешуі:
x=- 1
Жауабы: х=- 1
Модульмен берілген теңсіздіктерді шешу тәсілдері:
№1. теңсіздігін шешу
Шешуі:
Жауабы: х
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Cканавиден:№14. 373, 14. 374, 14. 375, 14. 378, 14. 379, 14. 380, 9. 142, 9. 184, 9. 213, 9. 214.
Бағалау.