Таңдау курсы

                                              

Жезқазған қаласы

№13 орта мектебі

жоғарғы санатты биология пән мұғалімі

Ералиева Г.С.

«Генетика және селекция негіздері»

Түсінік хат

      Елбасының Қазақстан халқына  жолдауында «Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардң бірі.

      Бізге экономикалық және қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет» деп айрықша атап көрсетілгені мәлім.

     Бұл әрине еліміздің алдында тұрған үлкен экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді нақтылы шешу жолындағы стагиялық міндеттер болып табылады. Демек, бұл істерді атқарудағы жалпы орта білім беру мекемелерінің  жүзеге асырар істері де ауқымды болмақ. Мақсат, міндет айқын, қоғамның алға жылжуы, болып жатқан өзгерістер білім сапасы мен мұғалім шеберлігін жетілдіруді талап етеді. Осыған орай өткен оқу жылынан бастап Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті  білім беру стандарттарының негізгі ережелеріне сәйкес еліміздің жалпы білім беретін мектептерінің жоғарғы сатысында бағдарлы оқыту енгізілді.

    «Генетика және селекция негіздірі» курсы 10 сыныпта оқытылады. Бұл курс пәнді тереңдетіп оқытуға арнайы және бағдарлы т.б. сыныптарды ұйымдастыруға негізделген. Бағдарлы оқыту оқушылардың белгілі білім саласына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру үшін ең алдымен, қоғамның әлеуметтік сұранысына, биология ғылымының методикалық ұстанымдары мен жүйесіне, оқушылардың жас ерекшелігімен байланысты таным мүмкіндігіне сай жүзеге асырылады. Генетика және селекция негіздері курсы 4 модульге бөлініп, әрбір модульде аталған тақырыптар бойынша сағаттарға бөлініп, шығармашылық жұмыстар жүргізіледі.

   Курс өте кең ауқымды пәнаралық байланыс негізінде ( информатика, тарих, медицина, геограия, ваелеология, математика, физика, химия т.б.) құралып оқытылады.

   Осы орайда білім беру мекемелері қызметкерлеріне үлкен міндеттер жүктелері анық. «Егер ісім өнсін десең – ретін тап» деп Абай атамыз айтқандай, оқыту барысында тек жұмыс жүргізу ғана керек екен демей, біз оның тиімділігіне ерекше назар аударуға тиіспіз. Кез келген сабақ барысында оқытудың жаңа технологиясын ретті, реттсіз пайдаланыға жал берілмей, бұл тұрғыда тақырыптың теориялық жүгіне, сыныптағы жеке оқушының қабілетіне, оларлдың білім деңгейіне қарай қолданудағы мұғалімнің кәсіби шеберлігі, іздемпаздығы талап етіледі.

                Курстың мақсаты

*Оқытудаң қажетті дәрежеде дараландыру, әрбір оқушының қзығушылығы мен қабілетін анықтау үшін тиімді жағдай жасау.

шарты болмақ. Демек, бағдарлы оқыту бүгінгі күн талабына сай бәсекеге қабілетті жеке тұлғаларды қалыптастыруда маңызды орын алады.

           Міндеттері

*Оқушылардың жалпы дүниетанымын дұрыс қалыптастыруда биологиялық ұғымдарды, көзқарастарды, заңдылықтарды, негізгі тірек ретінде пайдалана білу.

*Биологиялық заңдылықтарды түсіндіру кезінде күнделікті өмірмен байланыстыра отырп тақырыпқа сай тәрбиелеу.

*Барынша баланың өздік тәжірибесін анықтау, жетелеу, пайдалану.

*Алдын-ала белгіленген қасиеттері қалыптастыру емес, өзін-өзі тануға анықтауға жүзеге асыруға жағдай тудыру.

*Бұл курс, елбасының алға қойып отырған бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына ену стратегиясын іске асыру үшін білімді де білікті маман кадрларды даярлаудың алғы

          Формалары мен әдістері

  • Курста оқытудың интерактивті тәсілдері пайдаланылады. Оқушы өзінің белсенді пікірінде қаралып отырған мәселені шешудің ұсыныстарын айтады. Жеке топпен, ұжымдық, шығарманылық жұмыстар ( жоба қорғау, интернетке шығу) жасау арқылы болжау, анықтау, соларды түсіндіру, қолдану әдістерін жүргізеді.
  • Генетикалық. Секциялық танымды зерттеу, тәжірибе жұмыстарын жасау, қорытындысы бойынша жазбаша жіне ауызша есеп береді.
  • Қазіргі кездегі биология мәселелері туралы ғылыми көпшілікке арналған және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істей біледі. Интернет материалдарын пайдаланады.

  Күтілетін нәтиже

  1. Оқушының жеке тұлғалық сипатын айқындап, оларды кәсіпалды дамыту, пән олимпиадасына қатысады, жоба қорғайды, өзін-өзі бағалй алады.
  2.  Танымдылық іс әрекеті, тапқырлығы артады, қызығушылығы оянады.
  3. Жоғары деңгейдегі оқу дағдылары дамиды, ізденеді, ойларын жеткізеді
  4. Жаңа ұғымдардың мәнін дұрыс түсінеді, орынды қолдану біліктілігі артады.

                       Дарынды оқушыларды таңдау модулі

 

  Жеке тұлға

Биологиядан олимпиада резервтерін дайындау

Биологиядан сыныптан тыс және үйірмелік жұмыстар, апталықтар

Кәсіпалды дайындау                     Генетика және селекция

 

Жоғары оқу орнымен байланыс

Биология, химия, география  

Әдістемелік кеңес                           

 

Оқушылардың ғылыми қоғамы «Жерұйық»

Генетикалық орта

                    Мектеп әкімшілігі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Медициналық орта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бұл бір жағынан өзінің қалаған мамандығына деген қызығуын арттырса, екінші жағынын теория мен тәжірибе арасындағы байланыстын беріктігіне негіз қалайды.                                                              Бағдарлы оқыту барысында оқушының өзінің таңдаған мамандығына деген құшынысы артып, оны келешекте жақсы меңгеретін болады.

                        

Оқылатын курстың мазмұны.

Тақырыбы

Сабақтың саны

теор

прак

1

Кіріспе

 

1

 

2

Генетика ғылымының ашылу тарихы

 

1

 

 

 

3

 

Ғ 1 Ұрпағы гибридтерінің біркелкілігі туралы ереже.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

Г. Мендель заңының ашылу тарихы

 

1

 

 

 

5

 

 

Дигибридті полшибридті шағылыстыру белгілердің тәуелсіз ажырауы.

 

 

 

1

 

 

6

 

Гендердің дифференциалды белсенділігі. Гендердің аллельсіз өзара әрекеттесуі.

 

 

 

 

1

 

7

 

Генетикалық есептер шығару.

 

1

8

 

Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы

 

1

 

 

 

 

 

9

 

Т.П.Морган ген теориясынын негізін қалаушы

 

 

 

1

 

10

 

Жынысты анықтаудың хромосомалық механизімі

 

 

 

 

11

 

Жынысты анықтаудың тепе-теңдік теориясы

 

 

1

 

12

 

Тіркесу, кроссинговер

 

 

1

13

Ген теориясынын қазіргі жағдайы

 

 

 

 

1

14

Хромосоманың генетикалық картасы

 

 

1

 

 

15

Цитоплазмалық тұқым қуалау

 

 

 

 

1

16

Генетикалық есептер шығару

 

 

1

17

Өзгергіштік оның себептері

 

1

 

 

18

Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық негіздері

 

 

 

 

1

19

Геннің табиғаты

 

 

1

20

Генетикалық код

 

1

 

21

Жыныс генетикасы (анықтау)

 

 

1

22

 

Жыныстардың арақатынасы және оны реттеу проблемасы

1

 

23

 

 

Онтогенездің генетикалық негіздері

 

1

 

 

24

 

 

Онтогенездің дискреттілігі және тұтастығы

 

 

1

 

 

 

 

25

Жинақтап қорыту

1

 

26

Популяция

 

 

1

27

Эволюцияның генетикалық негіздері

 

 

1

 

 

 

28

Адам генетикасы

 

 

1

 

29

 

Селекция ғылым ретінде

 

 

 

1

30

Өзгергіштік сұрыптау үшін материал ретінде

 

1

 

31

 

Тұқым қуалау

 

 

1

 

 

32

 

Сұрыптау методы

 

 

 

 

1

33

Жинақтап қорыту.

 

 

1

34

 

Портфолио.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Генетика және селекция негіздері тақырыбы бойынша қолданбалы курстың күнтізбелік жоспары.

 

 

Тақырыбы

Сағат саны

 

Түрі

Әдіс-тәсілдері

Білімділік қазынасы

Бар

теор

прак

1

Кіріспе

1

1

 

Жалпы шолу

 

2

Генетика ғылымының ашылу тарихы

1

1

 

 

 

Түсіндіру

 

Генетика, өзгергіштік, суреттеу, туралы түсінік

3

 

Ғ1 ұрпағы гиббидтерінің біркелкілігі туралы ереже.

Ажырату заңын қамтамасыз ететін ереже

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі ұғым қалыптастыру

Генетика шығу тарихы

4

 

 

Г. Мендель заңының екінші ашылу тарихы

1

1

 

 

 

Негізгі ұғым қалыптастыру

Мендель зандарын пайдаланып, есептер шығару.

5

 

 

Дигибритті полшибридті шағылытыру белгілердің тәуелсіз ажырауы

1

 

 

 

1

 

 

Салыстыра отырып, ажыратуға үйрету

Пеннет торын құруды үйрену

6

Гендердің дифференциалды белсенділігі. Гендердің аллельсіз өзара әрекеттесуі.

1

 

 

 

 

1

 

Салыстыра отырып,

Есеп шығаруды түсіндіру

7

 

 

 Генетикалық есептер шығару.

1

 

1

Есеп құрастыруды пайдалану

Ойлау әрекетің жетілдіру

8

 

Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы

 

1

1

 

 

 

 

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру

Проблеманы зерттеу

9

 

Т.Х.Морган ген теориясынын негізін қалаушы

1

 

 

1

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру Топпен жұмыс

Т.Морган зандарына есептер шығару

10

 

Жынысты анықтаудың хромосомалық механизімі

1

 

 

 

 

Ғылыми сипаттағы жұмыстарға баулу

Сызба, кесте

11

Жынысты анықтаудың тепе-теңдік теориясы

1

 

 

1

 

Салыстыра отырып ажырату

Есептер шығару

12

 

Тіркесу, кроссинговер

1

 

1

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру

Сызба кесте

13

Ген теориясынын қазіргі жағдайы

1

 

 

 

1

Салыстыра отырып ажырату

Проблеманы зерттеу

14

Хромосоманың генетикалық картасы

1

 

1

 

 

Негізгі ұғымдарды зерттеу

Ойлау әрекетің жетілдіру

 

15

Цитоплазмалық тұқым қуалау

1

 

 

 

1

Салыстыра отырып ажырату

Проблеманы зерттеу

16

 

Генетикалық есептер шығару

1

 

1

Есеп құрастыру

Есеп шығару

17

Өзгергіштік оның себептері

1

1

 

 

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру, топпен жұмыс

Ғылыми қосымша

18

 

Фенотиптік өзгергіштік

1

 

 

 

1

Оқып үйрену әдісі

Проблемалық әдісі

 

19

Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық негіздері

1

 

1

Талдау үйрену

Ойлау әрекетің жетілдіру

20

Геннің табиғаты

1

 

 

1

 

 

 

Салыстыра отырып ажырату

 

 

Проблеманы зерттеу

 

21

 

Генетикалық код

1

 

1

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру

Ойлау әрекетің жетілдіру

22

 

Жыныс генетикасы (анықтау)

 

1

1

 

 

Салыстыра отырып ажырату

 

 

Проблеманы зерттеу

23

 

 

Жыныстардың арақатынасы және оны реттеу проблемасы

1

 

1

 

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру

Проблеманы зерттеу

24

 

 

Онтогенездің генетикалық негіздері

1

 

1

 

 

 

 

 

Салыстыра отырып ажырату

 

 

 

Ойлау әрекетің жетілдіру

25

 

Онтогенездің дискреттілігі және тұтастығы

 

1

1

 

 

Салыстыра отырып ажырату

 

Проблеманы зерттеу

26

Популяция

 

1

 

1

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру. Топтық жұмыс

 

Проблемалық әдісі

 

27

Эволюцияның генетикалық негіздері

1

 

1

 

 

 

 

 

Салыстыра отырып ажырату

 

 

Ойлау әрекетің жетілдіру

 

28

Адам генетикасы

1

 

1

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру.

Шығармашылық жұмыс

29

 

Селекция ғылым ретінде

 

1

 

 

1

 

Салыстыра отырып ажырату

 

Ойлау әрекетің жетілдіру

 

30

Өзгергіштік сұрыптау үшін материал ретінде

1

1

 

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру.

Проблемалық әдісі

 

31

 

Тұқым қуалау

1

 

1

 

 

Салыстыра отырып ажырату

Ойлау әрекетің жетілдіру

32

 

Сұрыптау методы

 

1

 

 

 

1

Негізгі ұғымдарды қалыптастыру.

Ойлау әрекетің жетілдіру

33

Жинақтап қорыту.

 

1

 

1

 

 

34

 

Портфолио

1

 

 

1

 

 

Семинар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талып.

 

  1. Генетиканың шығу тарихын оқушылар білуі тиіс;
  2. Мендель зандарын пайдалана отырып, есептер шығара білуі тиіс;
  3. Т.Х. Морган зандарың теориясын менгере отырып, практикада пайдалана білуі тиіс;
  4. Гендердің өзара әрекеттесуін ажырата отырып менгеруі тиіс;
  5. Генетика теориясының қазіргі жағдайын пайдалана білуі тиіс;
  6. Тұқым қуалайтын аурулардың болу себептерін анықтай алуы тиіс.

Бағалау критерийлері.

  1. Оқушының ақпараратты жинақтау жұмысы;
    1. Оқушының топпен жұмыс істеу қабілеті;
    2. Даму деңгейін анықтау;
    3. Тақырып бойынша оқушының өз пікірін жеткізе білу;
      1. Уақыт үнемдеу қабілеті;
      2. Танымдық белсенділігі;
      3. Тұсау кесер;
      4. Түйсіну (рефлексия);
      5. Оқушының зерттеу құзыреттілігін дамыту.

Көрсеткіштер.

  1. «Генетика» тақырыбы қарастырылған әдебиеттер тізімін ұсыну;

«Генетика»  тақырыбын анықтымалықтан қарастыру,интернетпен жұмыс істеу;

  1. «Генетика» тақырыбына есептер шығару.

«Генетика» тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру;

  1. Биология құбылыстарын анқтай білу;

Табиғаттан биологиялық құбылыстарды білу;

  1. –Тірі табиғаттағы механизмдерді анықтай білу;

-Тұқым қуалаушылықтын тірі организмдерге әсерін білу;

  1. Мендель заңдарымен есептер шығару;
  2. «Генетика» тақырыбында викторина,сөзтізбек т.б. құрастыру; қосымша баяндама жасау;
  3. Әзірленген материалды қорғауға ұсыну;
  4. Құзыреттілікке бағдарланған тапсырмаларды әзірлей білу;
  5. Алған білімдерді медицинада пайдалана білу.

Шағын жоба тақырыптары.

  1. Генетика ғылымның ашылу тарихы;
  2. Гендердің дефференциалдық белсенділігі;
  3. Гендердің алелсіз өзара әрекеттесуі;
  4. Ген теориясының қазіргі жағдайы
  5. Генетикалық карталар;
  6. Адам генетикысы         (Шежіре әдісі);
  7. Селекция методтары;
  8. Генетикалық есептер шығару жолдары.

 

 

 

Мұғалімдер пайдаланатын әдебиеттер.

 

  1. 1.      Автор: Ә.Қалиев, Е.Жұмабаев.  Өсімдік генетикасы.  
  2. 2.      Автор: В.Корунская.  Жалпы биология сабақтары.
  3. 3.      Биология және салауаттану журналы.
  4. 4.      Автор: А.Н. Мечкова.Жалпы биологиялық оқыту методикасы.
  5. 5.      Автор: М.Е. Лобалиева, К.В. Ватти, М.М.Тихомирева. Алматы.  Генетика және селекция негіздері.
  6. 6.      Автор: Е.Ж. Стамбеков. Алматы 1993.  Жалпы генетика.
  7. 7.      Алматы 2005. Биология оқыту әдістемесі.

Оқушылар пайдаланған әдебиеттер.

  1. 1.      Автор: К.Мұханбетжанов, Л. Аманжолова. Алматы 1993. Генетика есептерінің жинағы.
  2. 2.      Автор: М.Жұмажанов. Қарағанды 1996.Жалпы генетика курсының есептер жинағы.
  3. 3.      Автор: М.Гильманов, А.Сартаев. Алматы 2006. Биология және салауаттану журналы.
  4. 4.      Автор: А.Сартанв. Алматы 2006. Адам генетикасы.
  5. 5.      Автор: М.Гильманов, А.Сартаев. Алматы 2006. Жалпы биология.
  6. 6.      Қазақтілі терминднрінің салалық ғылыми түсіндірме сөздігі. Биология.
  7. 7.      Автор: А.Сртаев, С.Жолымбетова. Алматы 2006. Жалпы биология есептері.
  8. 8.      Автор. Р.Сәтімбекұлы, Ғ.Ережепова, Б.Унасбаева. Алматы 2007. Тәрбие тағлымдары.

Негізгі құжаттар.   

  1. 1.      ҚР «Білім туралы»  Заң. 2007ж
  2. 2.      ҚР 2015 жылға дейінгі стратегиялық білім бағдарламасы.
  3. 3.      «Қазақстан 2030» стратегиялық бағдарламасы.
  4. 4.      ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім бері стандарты, Алматы 2006
  5. 5.      «Жалпыға міндетті білім беру және бейіндік оқуға дайындау тұжрымдама жобасы» Алматы 2006
  6. 6.      ҚР Президенті  Н.Назарбаевтың  Қазақстан халқына жолдауы.                                        

 

 

                                 

 

 

 

 

Қосымша 1

  Курсқа кіру сауалнамасы

  1. Оқушының аты жөні
  2. Сыныбы
  3. Қандай мамандықты таңдады?

 

 

  1. Бұл мамандықты таңдауының себебі?

 

 

  1. Кімге ұқсағың келеді?

 

 

  1. Бос уақытыңда немен шұғылданасың?

 

 

  1. Теледидар арқылы қандай бағдарламаны көргенді қалайсың?

 

 

  1. Денсаулықты білу үшін не қажет?

 

 

  1. Аталмыш курстан нені күтесің?

 

 

10.  Курстың қандай түрде өткенін қалар едің?

 

 

 

Курс соңында шығу сауалнамасы

  1. Оқушының аты жөні
  2. Сыныбы
  3. Мамандық таңдаудағы пікірің өзгерді ме?

 

  1. Курстың өтілу формасына не айтасың?

 

 

  1. Осы тақырыпты ары қарай оқып зерттегің келеме? Неліктен?

 

 

 

 

Қосымша 2

Сауалнама

Аты- жөніңіз

Жасыңыз:

  1. Генетика және селекция негіздері нені зерттейді?
  2. Генетика және селекцияның мақсаты туралы қандай мағлұмат білесіз?
  3. Генетика мен селекцияның қандай әдістерін білесіз?
  4. Генетика мен селекцияның өзіндік жетістіктерін қандай деп ойлайсыз?
  5. Генетика мен селекцияның болашағы жайлы көзқарасыңыз.
  6. Болашақта « генетика және селекция» саласында маман боламын дегенге сенімдісіз бе?
  7. Қоршаған ортаны қрғау генетика мен селекцияның мәселелерінің бірі болады деп ойлайсыз ба?
  8. «ХХІ- ғасыр генетика ғасыры» дегенді қалай түсінесіз?
  9. Сауалнамадан соң оқушылардан арнайы даярланған 20 сұрақтық тест алынады.

 

 

                                              

«Генетика және селекция негіздері»

Түсінік хат

      Елбасының Қазақстан халқына  жолдауында «Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардң бірі.

      Бізге экономикалық және қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет» деп айрықша атап көрсетілгені мәлім.

     Бұл әрине еліміздің алдында тұрған үлкен экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді нақтылы шешу жолындағы стагиялық міндеттер болып табылады. Демек, бұл істерді атқарудағы жалпы орта білім беру мекемелерінің  жүзеге асырар істері де ауқымды болмақ. Мақсат, міндет айқын, қоғамның алға жылжуы, болып жатқан өзгерістер білім сапасы мен мұғалім шеберлігін жетілдіруді талап етеді. Осыған орай өткен оқу жылынан бастап Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті  білім беру стандарттарының негізгі ережелеріне сәйкес еліміздің жалпы білім беретін мектептерінің жоғарғы сатысында бағдарлы оқыту енгізілді.

    «Генетика және селекция негіздірі» курсы 10 сыныпта оқытылады. Бұл курс пәнді тереңдетіп оқытуға арнайы және бағдарлы т.б. сыныптарды ұйымдастыруға негізделген. Бағдарлы оқыту оқушылардың белгілі білім саласына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру үшін ең алдымен, қоғамның әлеуметтік сұранысына, биология ғылымының методикалық ұстанымдары мен жүйесіне, оқушылардың жас ерекшелігімен байланысты таным мүмкіндігіне сай жүзеге асырылады. Генетика және селекция негіздері курсы 4 модульге бөлініп, әрбір модульде аталған тақырыптар бойынша сағаттарға бөлініп, шығармашылық жұмыстар жүргізіледі.

   Курс өте кең ауқымды пәнаралық байланыс негізінде ( информатика, тарих, медицина, геограия, ваелеология, математика, физика, химия т.б.) құралып оқытылады.

   Осы орайда білім беру мекемелері қызметкерлеріне үлкен міндеттер жүктелері анық. «Егер ісім өнсін десең – ретін тап» деп Абай атамыз айтқандай, оқыту барысында тек жұмыс жүргізу ғана керек екен демей, біз оның тиімділігіне ерекше назар аударуға тиіспіз. Кез келген сабақ барысында оқытудың жаңа технологиясын ретті, реттсіз пайдаланыға жал берілмей, бұл тұрғыда тақырыптың теориялық жүгіне, сыныптағы жеке оқушының қабілетіне, оларлдың білім деңгейіне қарай қолданудағы мұғалімнің кәсіби шеберлігі, іздемпаздығы талап етіледі.

                Курстың мақсаты

*Оқытудаң қажетті дәрежеде дараландыру, әрбір оқушының қзығушылығы мен қабілетін анықтау үшін тиімді жағдай жасау.

шарты болмақ. Демек, бағдарлы оқыту бүгінгі күн талабына сай бәсекеге қабілетті жеке тұлғаларды қалыптастыруда маңызды орын алады.

           Міндеттері

*Оқушылардың жалпы дүниетанымын дұрыс қалыптастыруда биологиялық ұғымдарды, көзқарастарды, заңдылықтарды, негізгі тірек ретінде пайдалана білу.

*Биологиялық заңдылықтарды түсіндіру кезінде күнделікті өмірмен байланыстыра отырп тақырыпқа сай тәрбиелеу.

*Барынша баланың өздік тәжірибесін анықтау, жетелеу, пайдалану.

*Алдын-ала белгіленген қасиеттері қалыптастыру емес, өзін-өзі тануға анықтауға жүзеге асыруға жағдай тудыру.

*Бұл курс, елбасының алға қойып отырған бәсекеге барынша қабілет

Добавить комментарий