Түрлі – түсті моншақтар

Западно-Казахстанская область
Бокейординский район
п.Сайхин
Детский ясли-сад "Ер Тотстик"
Хайырболатов Сагыныш Бауыржанұлы
Учитель ИЗО

Тақырыбы:  «Түрлі – түсті моншақтар».
Мақсаты:  Саусақ немесе бастырма арқылы моншақтың суретін салуға үйрету.Бояумен ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Қажетті  құрал — жабдықтар: қуыршақ Айсұлу, түрлі түсті  моншақтар, әр балаға сары түспен боялған қағаздар,  қызыл, сары  бояулар, қол сүрткіштер, су.
Билингвальді  компонент: Моншақ-бусы

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

Себеп қызығушылығын
ояту  кезеңі.

 

 

 

 

«Шаттық» шеңбері.
Күлімдеп  күн бүгін,
Қарады  мағанда.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады  сағанда.
Шуағын  төгіп нұр
Сәлем  күн  ана !
-Саламатсыз ба?
-Саламатсыздар ма, балалар?!
  Таңғажайып  сәт.
— Қуыршақ Айсұлу ренжіп  келеді. Айсұлу моншақтарын бізге келе жатқанда үзіп алыпты, сендер сол әдемі моншақтарын тізіп беруге көмектесе ме екен,- деп үміттеніп келіпті.

 

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасты.

 

 

 

Балалар көмектесетіні жайлы айтады.

Ұйымдастырушылық-ізденіс          кезеңі.

-Көмектесеміз бе, балалар?
-Моншақ  әшекей бұйымдарға жатады.  Моншақты қыз балалар әдемілікке, сәндікке  тағады.Үстеріндегі  көйлектеріне ,киімдеріне  үйлестіріп тағады.
-Онда біз Айсұлуға әдемі моншақтың суретін салып берейік. Ол үшін алдарыңдағы қағазға салынған моншақтың жібіне саусақтарыңды қызыл бояуға малып,қызыл түсті моншақты батырып саласыңдар,содан кейін ол саусақты сулы шүберек- пен сүртіп сары бояуға батырып,қызыл моншақтың жанынан сары түсті бастырып саласындар.

 

Балалар  мұқият  тыңдайды

 

 

 

Ұйымдастырушылық –ізденіс кезеңі.

-Балалар, қараңыздар мен салып көрсетемін.Сурет салу барысында жіптің ұшына екі қызыл моншақ салынатынын, әрі қарай екі сары моншақ,екі жасыл және екі көк т.б. түспен салуға болатынын түсіндіріп,қолдарын сүртпей тұрып,бір түсті моншақтарды бірден екі үштен бастырып салуға бағыт беру.
Сергіту сәті:
Моншақтарды алайық,
Мойынымызға салайық
Дөңгелене би билеп,
Көңілденіп алайық.
Биллингвальды  компонент:  моншақ- бусы.
-Балалар, мұқият әдемілеп саламыз.
Өз бетінше жұмыс жасағандарына мұқият қарап бақылау.
Балалардың жұмыс барысында ұқыпты жұмыс істеулері қадағаланады -Міне ,әдемі моншақтар тізбегі дайын болды.
Қуыршақ Айсұлу мен қоштасу .
Дидактикалық ойын:  «Түс ін тап»
Мақсаты:Балалардың ойлау қабілетін қалыптастыру.

Суретті әдемі салуға тырысады.

 

 

 

Бәрі бірге қимылмен сергіту сәтін жасайды

 

. Қайталайды.
Ойынды қызығып ойнайды.

 

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі

-Балалар ,біздің ұйымдастырылған  оқу  іс- әрекетімізге  кім келді?              
— Біз не  салдық?
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды жеке-жеке атап мадақтау,  бағалау.

Балалар тәрбиеші қойған сұрақтарға толық жауап берді.

 

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Моншақтың әшекей  зат екенін.
Қандай түсініктерді игерді:Моншақ туралы  қарапайым  түсініктерін
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Саусақ  арқылы  түстерді ауыстыра  отырып дөңгелек  салуды.

Добавить комментарий

«Түрлі – түсті моншақтар».

Мақсаты: Саусақ немесе бастырма арқылы
моншақтың суретін салуға үйрету.Бояумен ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру.

Қажетті құрал — жабдықтар: қуыршақ Айсұлу, түрлі түсті
моншақтар, әр балаға сары түспен боялған қағаздар, қызыл, сары
бояулар, қол сүрткіштер, су.

Билингвальді компонент: Моншақ-бусы

Тақырыбы: «Түрлі – түсті моншақтар».
Мақсаты: Саусақ немесе бастырма арқылы моншақтың суретін салуға үйрету.Бояумен ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Қажетті құрал — жабдықтар: қуыршақ Айсұлу, түрлі түсті моншақтар, әр балаға сары түспен боялған қағаздар, қызыл, сары бояулар, қол сүрткіштер, су.
Билингвальді компонент: Моншақ-бусы

Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себеп қызығушылығын
ояту кезеңі.

«Шаттық» шеңбері.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады мағанда.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады сағанда.
Шуағын төгіп нұр
Сәлем күн ана !
-Саламатсыз ба?
-Саламатсыздар ма, балалар?!
Таңғажайып сәт.
— Қуыршақ Айсұлу ренжіп келеді. Айсұлу моншақтарын бізге келе жатқанда үзіп алыпты, сендер сол әдемі моншақтарын тізіп беруге көмектесе ме екен,- деп үміттеніп келіпті.

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасты.

Балалар көмектесетіні жайлы айтады.
Ұйымдастырушылық-ізденіс кезеңі.
-Көмектесеміз бе, балалар?
-Моншақ әшекей бұйымдарға жатады. Моншақты қыз балалар әдемілікке, сәндікке тағады.Үстеріндегі көйлектеріне ,киімдеріне үйлестіріп тағады.
-Онда біз Айсұлуға әдемі моншақтың суретін салып берейік. Ол үшін алдарыңдағы қағазға салынған моншақтың жібіне саусақтарыңды қызыл бояуға малып,қызыл түсті моншақты батырып саласыңдар,содан кейін ол саусақты сулы шүберек- пен сүртіп сары бояуға батырып,қызыл моншақтың жанынан сары түсті бастырып саласындар.
Балалар мұқият тыңдайды

Ұйымдастырушылық –ізденіс кезеңі. -Балалар, қараңыздар мен салып көрсетемін.Сурет салу барысында жіптің ұшына екі қызыл моншақ салынатынын, әрі қарай екі сары моншақ,екі жасыл және екі көк т.б. түспен салуға болатынын түсіндіріп,қолдарын сүртпей тұрып,бір түсті моншақтарды бірден екі үштен бастырып салуға бағыт беру.
Сергіту сәті:
Моншақтарды алайық,
Мойынымызға салайық
Дөңгелене би билеп,
Көңілденіп алайық.
Биллингвальды компонент: моншақ- бусы.
-Балалар, мұқият әдемілеп саламыз.
Өз бетінше жұмыс жасағандарына мұқият қарап бақылау.
Балалардың жұмыс барысында ұқыпты жұмыс істеулері қадағаланады -Міне ,әдемі моншақтар тізбегі дайын болды.
Қуыршақ Айсұлу мен қоштасу .
Дидактикалық ойын: «Түс ін тап»
Мақсаты:Балалардың ойлау қабілетін қалыптастыру. Суретті әдемі салуға тырысады.

Бәрі бірге қимылмен сергіту сәтін жасайды

. Қайталайды.
Ойынды қызығып ойнайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі

-Балалар ,біздің ұйымдастырылған оқу іс- әрекетімізге кім келді?
— Біз не салдық?
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды жеке-жеке атап мадақтау, бағалау. Балалар тәрбиеші қойған сұрақтарға толық жауап берді.

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Моншақтың әшекей зат екенін.
Қандай түсініктерді игерді:Моншақ туралы қарапайым түсініктерін
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Саусақ арқылы түстерді ауыстыра отырып дөңгелек салуды.

Добавить комментарий