ШҚО
Семей қаласы
«№ 22 ЖОББМ» КММ
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
Оразгалиева Алтынай Байнукеновна
Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер құрастыру
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға есеп түрлерін шығарта отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.Қосу, азайту амалына байланысты есептерді шығару біліктіліктерін бекіту.Салыстыру, қатар қою, қорытынды жасау біліктігін дамыту.
Сабақтың міндеті:-Мысалдарды, есептерді, теңдеулерді шешудегі есептеу дағдыларын бекіту;
—Ойлауын, жадын, ұғымталдығын дамыту;
—Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың жоспары:
I.Ұйымдастыру сәті.
. -Сабаққа даярлықтарын тексеру.
-Назарларын сабаққа аудару.
— Кәне, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарынды ұстандар.
Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріндер: дүрс-дүрс. Жүректеріннің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлпйық. Ал күлімсіреу арқылы бір-бірімізге
II. Білімді өзекті ету. –Кестедегі берілген өрнектерді шығару
5 х 3
|
|
2х2
|
|
4х2
|
|
6х2
|
|
7х3
|
|
5х4
|
|
33+205
|
- 1. Өрнек құрыңдар және оның мәнін әр түрлі тәсілмен табыңдар: 3 алма 3 алма 3 алма 3+3+3=9 3 х 3=9
әрқайсысында 2 алма 2+2+2=6 2 х 3=6 3 х 2=6
— неше табақша көріп тұрсыңдар? — ондағы алмалар неше табақшадан?
— шешудің қандай тәсілдерін айта аласыңдар? -ең қолайлы тәсіл қайсысы?
3. Өткен материалды пысықтау.
10 см=___дм 2 ц 50 кг=___кг 2м 5см =___см 3дм 2см * 3дм 5см 3м5 см* 32дм
4. Карточкамен жұмыс.
— №1 Сурет бойынша аудандарын салыстыру.
-Есеп түрлерін беріп, әр түрлі тәсілмен шығарту
5. Сергіту сәті.
6. Өздік жұмыс. 87+19 706-327 1000-225 65+38 514-186 764+236
(620-30)+150 212+(98+64) 900-(370+70) (570-96)+22
Х+120=400 в-210=680 а+27=180 220-х=130
Салыстыру:8 дм 2 см * 38 25 см* 3 дм 2сағ * 60 мин
40 дм * 4см 10м * 100см 80мин *3сағ
III. Сабақты қорытындылау- Қандай есеп түрлерін шығардық?
-Есеп шығару үшін нені білуіміз керек?
IV. Үйге тапсырма: -Көбейту кестесін жаттау
V. Бағалау. –Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау
ШҚО
Семей қаласы
«№ 22 ЖОББМ» КММ
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
Оразгалиева Алтынай Байнукеновна
Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер құрастыру
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға есеп түрлерін шығарта отырып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.Қосу, азайту амалына байланысты есептерді шығару біліктіліктерін бекіту.Салыстыру, қатар қою, қорытынды жасау біліктігін дамыту.
Сабақтың міндеті:-Мысалдарды, есептерді, теңдеулерді шешудегі есептеу дағдыларын бекіту;
—Ойлауын, жадын, ұғымталдығын дамыту;
—Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың жоспары:
I.Ұйымдастыру сәті.
. -Сабаққа даярлықтарын тексеру.
-Назарларын сабаққа аудару.
— Кәне, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарынды ұстандар.
Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріндер: дүрс-дүрс. Жүректеріннің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлпйық. Ал күлімсіреу арқылы бір-бірімізге
II. Білімді өзекті ету. –Кестедегі берілген өрнектерді шығару
5 х 3
|
|
2х2
|
|
4х2
|
|
6х2
|
|
7х3
|
|
5х4
|
|
33+205
|
- 1. Өрнек құрыңдар және оның мәнін әр түрлі тәсілмен табыңдар: 3 алма 3 алма 3 алма 3+3+3=9 3 х 3=9
әрқайсысында 2 алма 2+2+2=6 2 х 3=6 3 х 2=6
— неше табақша көріп тұрсыңдар? — ондағы алмалар неше табақшадан?
— шешудің қандай тәсілдерін айта аласыңдар? -ең қолайлы тәсіл қайсысы?
3. Өткен материалды пысықтау.
10 см=___дм 2 ц 50 кг=___кг 2м 5см =___см 3дм 2см * 3дм 5см 3м5 см* 32дм
4. Карточкамен жұмыс.
— №1 Сурет бойынша аудандарын салыстыру.
-Есеп түрлерін беріп, әр түрлі тәсілмен шығарту
5. Сергіту сәті.
6. Өздік жұмыс. 87+19 706-327 1000-225 65+38 514-186 764+236
(620-30)+150 212+(98+64) 900-(370+70) (570-96)+22
Х+120=400 в-210=680 а+27=180 220-х=130
Салыстыру:8 дм 2 см * 38 25 см* 3 дм 2сағ * 60 мин
40 дм * 4см 10м * 100см 80мин *3сағ
III. Сабақты қорытындылау- Қандай есеп түрлерін шығардық?
-Есеп шығару үшін нені білуіміз керек?
IV. Үйге тапсырма: -Көбейту кестесін жаттау
V. Бағалау. –Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау