Абай Құнанбайұлы: \»Қараңғы түнде тау қалғып\»

Тақырыбы Абай Құнанбайұлы: \»Қараңғы түнде тау қалғып\»
Мақсаты Абай аудармаларына шолу жасау. Ән өнерінің құдіретін ұғыну.
Күтілетін нәтиже 1.Абай аудармаларының мәнін ұғынады;
2. Ізденеді. Талдайды.
3. Топтық жұмысқа төселеді.
Түйінді идеялар \»Поэзияның құдіреті мен ұлылығын айқындайтын осы бір қызықты да ұлағатты ақиқатты бәріміз де мақтан етеміз\»
Сабақтың формасы топтық жұмыс
сабақтың әдісі Сұрақ – жауап, талдау, миға шабуыл
Ойлау деңгейі (Б.Блум бойынша) мақсаты Түрткі( тапсырма, сұрақ, ресурс) нәтиже бағалау мұғалімнің іс-әрекеті оқушының іс-әрекеті
Білу
Бүгінгі тақырыбымызды анықтау.
Қазақтың бас ақыны — ұлы Абай Құнанбайұлы жөнінде осыған дейінгі алған білімдеріне сүйене отырып нені білетіндіктерін анықтау Тақырыпты анықтау мақсатында үнтаспадан Абай Құнанбайұлының \»Сегіз аяқ\» әнін тыңдату .
Абай өлеңдері арқылы топқа бөлу.
Сұрақтар беру.
-Абайдың әкесі Құнанбай қандай адам болған?
-Абайдың меңгерген тілдері
-Абай оқыған классиктер
-Абайдың бала өмірінен не білесің?
-Ақынның өлең жазудағы мақсаты не? Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы еске түсіреді.
\»Сегіз аяқ\» әніндегі айтылмақ ойды анықтайды. Критериалды бағалау.
Критериі:
Өтілген материалды еске түсіру
Дискриптор:
Сұрақтарға толық жауап берді тол-3
3 сұраққа жауап берді -2
Толық жауап бере алмады-1
Өлеңдегі айтылмақ ойды анықтау бойынша формативті бағалау жүзеге асты. Оқушылармен амандасу.
Сабаққа қатысын тексеру.
Топқа бөлу.

Сұрақтар дайындау. Топқа бөліну.
Топқа сәйкес келген Абай өлеңінің алғашқы шумағын
топ болып айту.
Сұрақтарға жауап беру
Түсіну Абай Құнанбайұлының \»Қараңғы түнде тау қалғып\» өлеңінің мағынасын ашу,түсіндіру. Өз түсінгенін талқылау Оқулықты пайдалану.

Өлең мағынасын түсіндіре алады.Өз түсінгенін талқылай алады. Критериалды бағалау. .Критериі:Өлеңнің мағынасын ашу
Дискриптор:
Толықтай ашты-3
Жартылай ашты-2
Электронды оқулықтан тыңдату Өлеңнің мағынасын ашып, талдау.

Қолдану
Абайдың сазгер екендігін дәлелдейтін шығармаларын орындау
Абайдың- сазгер
Абай сазгерлігін дәлелдей алады. Топтардың бір-бірін формативті бағалауы Өлең мәтінін тарату Әнімен орындау
Талдау
Берілген тапсырманы ой елегінен өткізіп, салыстыру

Өздерінің жандарына жақын өлеңді салыстырып,өмірлік жағдаяттармен байланыстыру

Берілген тапсырманы өмірлік жағдаяттармен байланыстырады. Критериалды бағалау .Критериі:
Өмірлік жағдаяттармен байланыстыру
Дискрипторы:
Ұтымды байланыстыра білді-3
Байланыстырды, толық емес-2
Байланыс жеткілікті емес-1 Дарынды оқушыны анықтау Сәйкестігін анықтайды..
Жинақтау
\»Қараңғы түнде тау қалғып\» өлеңінде айтылған ойды қимылмен көрсету.

Бейнелі сомдау
Қимылмен сомдай алады. Формативті бағалау Әр оқушының топ ішінде қалай жұмыстанатындығына назар аудару. Бейнені сомдауда өз білгенін тұжырымдайды.

Бағалау Оқушыны рефлексивті есеп жазуға, бағалауға үйрету. Сұрақтар:
— -Өзіңнің жауабыңа көңілің толды ма?
-Сен үшін бүгінгі сабақта кімнің жауабы сәтті болды? Оқушы рефлексивті
есеп жазуды біледі, өзгені бағалайды. Формативті бағалау: \»Бір минуттық эссе\» Оқушылармен кері байланыс жасау. Сабақ туралы өз ойларын жазу.

Добавить комментарий