Clothes

пәні

Ағылшын тілі

5 в сынып

 

 

Тақырыбы

 Clothes

Мақсаты

   Киім атауларын және жыл мезгілдері жайлы алған білімдерін игеру, тәжірибеде  қолдану. Оқушылардың ағылшын тілінде тыңдап түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту.

Күтілетін
нәтиже

Киім- кешек   туралы мағлұматтарды игереді  , ағылшын тілінде өз ойларын айтады,  өз ойларын дәлелдей алады.Салыстырып, сипаттай алады.

сабақтың формасы

топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс

сабақтың әдісі

 Салыстыру.

Ұйымдастыру 3 минут

 

 

Үй жұмысын тексеру

Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу.  
Good morning, boys and girls.I am glad to see you.We are going to the review the words and grammar of this topic.
Жаңа сөздерді еске түсіру(Say, what clothes you wear : ) 1)in winter
2) in spring
3) in summer
4) in autumn

Ойлау деңгейі (Блум б-ша)

мақсаты

Түрткі( тапсырма, сұрақ, ресурс)

нәтиже

бағалау

мұғалімнің іс-әрекеті

оқушының іс-әрекеті

Білу

 

 

Эпиграф
«Good clothes open all doors» 

Phonetic drill
Өлең оқу

Эпиграфтың мағынасын ашу

 

Өткен  тақырып бойынша өлеңді оқу, ой ашар тапсырмасы бойынша артық сөзді тауып жаңа тақырыпқа  түсінік беру.

 

Эпиграф мағынасын ашып, тақырыпты ашады

 

Өлеңді оқиды артық сөзді табу арқылы , жаңа сабаққа   түсінік беріледі.

 

 

формативтік  бағалау.
«жақсы»-бағытың дұрыс деген.
«жарайсың»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді
«керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді.

 

Listen to the proverb and say what is the proverb  about?

формативті бағалау.

 Өэ ойларын айтады

 

жаңа сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.

Түсіну

Карточкамен жұмыс
Сөйлемді аяқтау /ағылшын тілінде/   

Берілген киім атауларын 2 топқа бөлу

 

 

 

Тапсырманы орындау

 

 

 

Ағылшын тілінде сөздік қорлары молаяды, тапсырманы орындайды.

 

 

Сыни тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды

Критериалды бағалау

  • Мазмұны

— Тақырып ашылды-3
— Тақырып жартылай ашылды-2
— Тақырыпты аша алмады-1

 

 

Бағалау парағын толтыру

 

 

бағалау парағын беру, критерилерін түсіндіру.

Жеке, топтық жұмыс

 

Топпен ойланып, шашыраңқы әріптерден киім атауларын табу .

Сергіту сәті

 

Қолдану

 

Мәтінді аудару, суретін салу.   

Актив студиомен жұмыс

 

 

 

 

 

Тапсырмалар орындау

 

 Суреттегі киім атауларын ағылшын тілінде жазады.

Таблицада берілген киім –кешек атауларынан дұрыс жазылған сөздерді бояу
Мәтінмен жұмыс
Дұрыс, қатесін табу

 

 

 

Ағылшын тілінен сөздік қорлары молаяды.

 

 

Сауаттылыққа үйренеді

 

Сауатты жазуға қалыптасады

 

 

 

 

Топтық бағалау

 

 

 

Өзара бағалау парағын толтырады

 

 

 

Топтық бағалау

Видеодан көргенін қайталату

 

 

Оқушылардың жұмысын формативті бағалайды

Көргенін қайталайды

Тапсырманы орындайды

 

 

Актив студио тапсырмасын орындайды

 

Талдау

 

Тақырып бойынша мәтіннен киімдерді қай мезгілде киетінін белгілеу

 

 

Мәтінді түсіне  алады

 

Формативті бағалау:

 

Смарт тақта көмегімен жыл мезгілдеріне сөйлемді апараы

Жинақтау

Фотошоп жасау/ мәтін бойынша суреттелген адам бейнесін белгілеу

Шағын сұрақтар
«Бір бірін тексеру»

 Оқушыларды сын  тұрғысынан ойландыру

  • Стикер арқылы

Оқушыларға тапсырманы  түсіндіреді.

 Топтық жұмыс жасап жазады

Бағалау

 сабақтың тақырыбы, сабақ туралы сыни көзқарасын білдіруі.

  Әр оқушы рефлексия жасайды.
1. Бүгінгі сабақтан не алдым?
2.Бүгінгі сабақта маған не ұнады?(әдіс – тәсілдерден)
3.Бүгінгі сабақтан алған әсерім.

Оқушының өз іс-әрекетінің нәтижесін бағалай алуын байқау.

 

 

 

 

Үй жұмысы: Жылдың 4 мезгілінде қандай киім киетінін жазу
Рефлексия
1. Бүгінгі сабақтан не алдым?
2.Бүгінгі сабақта маған не ұнады?(әдіс – тәсілдерден)
3.Бүгінгі сабақтан алған әсерім.
Түстер бойынша өз деңгейлерін көрсетілген суретке стикермен жапсыру

Добавить комментарий