Күнге қонаққа барамыз

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбииеші:Бижанова Фарида Хазиевна
Тобы: «Қуырмаш»
Бөлімі:Сенсорика,Құрастыру.
Тақырыбы: «Күнге қонаққа барамыз»
Мақсаты:Балаларға күн туралы мәлімет беру.Күннің пішінің,түсін,қасиетін айту.Күнді құрастыру арқылы балалардың саусақ моторикасын дамыту.Түстерді ажырата білуге үйрету.Жан-жақты психикалық процестерді дамыту:қабылдау,есте сақтаукөңіл аудару,елестету,дамыту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Күн туралы тақпақ жаттау.Әуе шарын жасау.Бұлт жасау.Құрастыратын күнді дайындау.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету,тіреу,басу,топтастыру,сұрақ-жауап,құрастыру.
Қажетті көрнекі құралдар: Бұлт,күн,әуе шары,слайд.
Сөздік жұмыс: әуе шары ,сәуле.
Билингвалдық компонент: сары-желтый-yellow,көк-синий-blye,жасыл-зеленый-green,қызыл-красный-red.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі Келген қонақтармен амандасу.
Шаттық шеңбері.
Мына сұлу әлемде,
Адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге,
Күн сәулесін төгеді.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілінде не жауады?
-Дұрыс айтасыңдар балалар,күн бұлтты,жаңбыр көп жауады.
-Күннің көзі көп шықпайды.
-Балалар сендер қонаққа барғыларың келе ме?
-Балалар сыртқа қарайықшы күн барма екен?
Сәлеметсіз бе,
Бірге шаттық шеңберін қайталап,қимылмен айтады.

Күз мезгілі.
Жаңбыр жауады,күн бұлтты болады.
Ия,барғымыз келеді.
Күн жоқ.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі Ендеше,күнге қонаққа барамыз.Күнкөрінбей тұр ия,оны іздеп тауып қонақ болып келейік балалар.
-Балалар күн алыста екен,сондықтан біз күнге жаяу жете алмаймыз,біз күнге әуе шарымен барамыз.Көңілді әуен ойнатылып әуе шарыменкүнгек барамыз.
Ғажайып сәт:Бұлт қарсы алады.
-Сәлеметсіздер ме,балалар бұл не деген шу?
-Сәлеметсізбе,бұлт біздер күнге қонаққа келгенбіз,оны таба алмай жүрміз,күнді табуға көметесезізбе?
Бұлт:Әрине көмектесем,алдымен менің сұрақтарыма жауап берсеңдер мен сендерге күнді тауып беремін.
-Мен күннің қандай болатынын білмеймін, сендер маған күн туралы айтсаңдар мен сендерге көмектесемін.
Кун ол қандай болады?
-Оның пішіні қандай?
-Күн бізге не береді?
-Сендер күнді жақсы көресіңдерме?
-Әуе шарларын әдем екен,оның түсін айтасыңдарма?
Бұлт:Балалар сендер неткен ақылдысыңдар,кешіріңдер балалар,мен біраз уақыттан бері қасымда жарқырап адамдарға мейірім мен жылылық бергені үшіноны жасырып қойып өзім шығып тұрғам енді мен оны босатамын.(күнді шығарады)
КҮН:Сәлеметсіздер ме,балалар,сендерге көп рахмет,қош келдіңдер.
-Күнге қол бұлғайық.Қол шапалақтайық.Қане қолынан ұстап жылу алайықшы.Себебі куннің жылуы күзде аз болады.Әрбір адам куннің көзіне қарап қуанады.
Ол бізді өзінің нұрымен жылытады,біздің тезірек өсуімізге көмектеседі.Балалар көңілді кунімізді таптық,енді бой сергітіп аламызба?
Сергіту сәті
Күн ұйықтайды
Күн оянады
Жел соғады
Бұлт төнеді
Жаңбыр жауады
Жаңбыр басылады
Күн ашылады.
Күн:Балалар сендерге көп рахмет,көптен еркін жүрмеген соң,бойым құрысып қапты бір бой жазып алдым.Енді сендермен ойын ойнағым кеп тұрүойнайсыңдарма?
Ойын: «Күнді құрастыру»
Мақсаты:кунді құрастыра отырып ойлау қабілеттерін дамыту,құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Күн:Ой жарайсыңдар,балалар маған сендермен болған ұнады менің сендерге арналған сыйлығым бар,қабыл алыңдар.
-Балалар біздің балабақшаға қайтатын уақыт таяп қалды,күнмен қоштасып,қайтайық.
-Сау болыңдар.
-ИЯ,қонаққа барайық.
-Барлығы орналасып отырады.
-Таң қалады.
-Амандасады.
-Жарайды.

-Үлкен және жарық.
-Домалақ,Сары
-Жылуын
-Ия,жақсы көреміз.

Сәлеметсіз бе

Ия
Ұйықтайды
Орындарынан тұрады
Қолдарын жоғарыға сермейді
Қабақтарын түйеді
Саусақтарын жыбырлатады
Қолдарын түсіреді
Кү лімсірейді
Ия

Балалар қуанады.
Қоштасады.
-Балалар біз қайда қонаққа бардық?
-Күнді кім жасырып қойған екен?
-Күннің түсі қандай?
-Сіздерге оқу қызметіміз ұнадма?
-Ендеше қонақтармен қоштасайық.
Сау болыңыздар! -Күнге қонаққа бардық
-Бұлт
-Сары
-Әрине
Сау болыңыз
Күтілетін нәтиже:
Біледі:түсстерді ажырата біледі
Қандай түсініктерді игерді:Күн,жарық,жылы
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Күнді құрастыруды меңгерді

Добавить комментарий