Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское селосы
Шаховское орта мектебі
Құрастырған : Рияпова Толқын Алпысбайқызы
Тақырыптық-күнтізбелік жоспарлар
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 18 сағат /жыл бойы -68 сағат/
Оқулық авторы:Қ.Әбдезұлы,С.Ч.Тұрсынғалиева
2012-2013 оқу жылы
№ |
Базалық бағдарлама мазмұны |
с/с |
мерзімі |
қосымша |
көрнекіліктер |
Жоспарланған нәтиже |
Үй жұмысы |
1 |
Кіріспе. Көркем әдебиеттің қоғамдық мәні, эстетикалық құдіреті. |
1 |
|
|
Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. |
Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. |
Даналық ойлар тізбегін жалғастыру. |
2 |
Лиро –эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры туралы |
1 |
|
|
Батырлар жырымен салыстыру |
||
3 |
Жырдың композициялық құрылысы |
1 |
|
«Айман-Шолпан» |
Зерттеушілер туралы мәлімет жинау. |
||
4 |
Мазмұны мен идеясы. Әд.теор: типтік образ |
1 |
|
«Айман-Шолпан» |
Кестені толтыру |
||
5 |
Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме |
1 |
|
«Айман-Шолпан» |
Типтік образға кімді жатқызуға болады? |
||
6 |
Шешенідік сөздер |
1 |
|
Үш би туралы мәлімет |
Ұнаған шешендік сөздерді жаттау |
||
7 |
Үш би туралы мәлімет |
1 |
|
|
Тест тапсырмаларымен, деңгейлік тапсырмаларды орындап келу. |
||
8 |
19-ғасыр әдебиеті. Дулат Бабатайұлы |
1 |
|
«Өсиет», |
Өміріне тірек сызба құрастыру |
||
9 |
«Аягөз ,қайда барасың» өлеңі әд. Теор: өлең туралы |
1 |
|
«Ата қоныс Арқадан» |
Өлең шумағын талдау |
||
10 |
Махамбет Өтемісұлы |
1 |
|
«Ұлы арман» |
Танымдеректі оқып келу |
||
11 |
«Тарланым», Әд.теор. теңеу, эпитет туралы |
1 |
|
|
Өлеңді жаттау |
||
12 |
Абай Құнанбаев |
1 |
|
Өмірі туралы |
Ақын туралы білімдерін жинақтау |
||
13 |
«Қансонарда бүркітші шығады аңға» |
1 |
|
Портреттік суреттеулерді оқу |
Мәнерлеп оқып, жоспарын құру |
||
14 |
Қараңғы түнде түн қалғып |
1 |
|
|
Он төртінші сөз |
||
15 |
Жиырма тоғызыншы сөз Әд.теор: портреттік суреттеу, антитеза |
1 |
|
|
Он тоғызыншы қара сөз |
||
16 |
Нәтиже сабақ. Шығарма |
1 |
|
|
«Бала Абайдың әлемі» |
||
17 |
Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» |
1 |
|
«Жұртыма» |
|
||
18 |
«Екі шыбын» Әд.теор: мысал жанры туралы ұғымды кеңейту |
1 |
|
«Анама хат» |
|
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 14 сағат /жыл бойы -68 сағат/
№ |
Базалық бағдарлама мазмұны |
с/с |
мерзімі |
қосымша |
көрнекіліктер |
Жоспарланған нәтиже |
Үй жұмысы |
1 |
Жүсіпбек Аймауытов |
1 |
|
Өмірбаяны туралы |
Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. |
Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. |
Әнші тағдырын жалғастырып жазып келу |
2 |
«Әнші»әңгімесі |
1 |
|
|
Мазмұныны түсіндіру |
||
3 |
«Күн менікі»әңгімесі Әд.теор:прототип туралы |
1 |
|
«Боранды болжайтын әулие» |
Тапсырмаларды орындау |
||
4 |
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға» |
1 |
|
«Тарланым » |
Лексикалық тапсырманы орындау |
||
5 |
«Шәкірт ойы» Әд.теор: ирония, сатира |
1 |
|
Өлеңдерін оқу |
Жаттап келу, нәтиже сабақ |
||
6 |
Сәкен Сейфуллин «Сыр сандық» |
1 |
|
«Біздің жақта» |
Мәнерлеп оқып келу |
||
7 |
«Тұлпарым», «Қамаудан» |
1 |
|
«Айшаның ерлігі» |
Қалаған біреуін жаттау |
||
8 |
Ілияс Жансүгіров «Ағынды менің Ақсуым» |
1 |
|
«Желді қарағай» |
Мәнерлеп оқу, табиғат туралы әңгіме |
||
9 |
«Әнші», «Бөбек бөлеу» Әд.теор: Лирикалық кейіпкер |
1 |
|
«Ұршық», «Жанды сөз» |
Салыстыру, бесік жыры туралы біліп келу |
||
10 |
Мағжан Жұмабаев «Сүйемін » |
1 |
|
«Мен кім?» |
Жаттау,туған жерге арнап өлең шығару |
||
11 |
«Толқын» Әд.теор: Қайталау және оның түрлері |
1 |
|
«Анама», «Өткен күн» |
Мәнерлеп оқу, суреттін салу |
||
12 |
Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме |
1 |
|
Туған өлке туралы әңгімелер |
Шығарма «Туған жер» |
||
13 |
Жамбыл Жабаев «Аттандыру» |
1 |
|
«Алатау» |
Мәнерлеп оқу, бата жазып келу |
||
14 |
«Алғадай туралы әрбір ой», « Атаның әлдиі»Әд.теор: Арнау және оның түрлері туралы |
1 |
|
Ұлы Отан соғысы жайлы |
Арнау түрлеріне мысал жазып келу
|
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 20 сағат /жыл бойы -68 сағат/
№ |
Базалық бағдарлама мазмұны |
с/с |
мерзімі |
қосымша |
Көрнекілік тер |
Жоспарланған нәтиже |
Үй жұмысы |
1 |
Мұхтар Әуезов «Көксерек» |
1 |
|
|
Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. |
Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. |
Ақын өмірімен тереңірек танысу |
2 |
«Көксерек»әңгімесі |
1 |
|
Бүркіт аңшылығының суреттері |
Мазмұнына көңіл бөлу |
||
3 |
Әңгіменің идеясы мен мазмұны |
1 |
|
«Кешкі дөн басында» |
Бөлімге бөліп, жоспар түзу |
||
4 |
Табиғаттың бір перзенті-түз тағысы |
1 |
|
Табиғат көріністері туралы мәтіндер |
Сурет салу, мазмұнын түсіндіру |
||
5 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі Әд.теор: тақырып пен идея туралы |
1 |
|
|
Шығарма |
||
6 |
Сәбит Мұқанов «Саятшы Ораз» |
1 |
|
«Өмір мектебі» |
Жоспар түзіп келу |
||
7 |
«Есіл бойында» |
1 |
|
«Өмір мектебі» |
Есіл өзені туралы мәлімет тауып келу |
||
8 |
Әңгіменің көркемдік ерекшелігі Әд.теор:пейзаж туралы |
1 |
|
«Өмір мектебі» |
Пейзаж салып келу |
||
9 |
Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы» |
1 |
|
«Ақлима әңгімесі» |
Мазмұнын түсіндіру |
||
10 |
Әңгіменің идеясы мен мазмұны Әд.теор: романтикалық образ туралы |
1 |
|
«Ақлима әңгімесі» |
Ескіше оқу туралы біліп келу |
||
11 |
«Боранды түнде» әңгімесі |
1 |
|
«Ақлима әңгімесі» |
Нәтиже сабақты орындап келу |
||
12 |
Қасым Аманжолов «Өзім туралы өлеңі» |
1 |
|
«Үстімде сұр шинелім», |
Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау |
||
13 |
«Ақын өлімі туралы аңыз» Әд.теор: өлең құрылысы, лирикалық кейіпкер |
1 |
|
«Дариға сол қыз» |
Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау |
||
14 |
Әбділда Тәжібаев «Сырдария» Әд.теор: кейіптеу туралы |
1 |
|
Сырдария туралы мәлімет |
Жаттау, кейіптеуге мысалдар келтіру |
||
15 |
Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын» |
1 |
|
Ақсақ Теімр туралы тарих |
Тарихи тұлғалар мен қалалар туралы мәлімет жинап келу |
||
16 |
Балладаның көркемдік ерекшелігі Әд.теор:баллада туралы |
1 |
|
|
Сахналық көрініс түзіп келу |
||
17 |
Тахауи Ахтанов «Окоп үстіндегі айқас» |
1 |
|
«Қаһарлы күндер» романы |
Мазмұныны айту |
||
18 |
Шығарманың тілі мен идеясы Әд.теор: тарихи роман туралы |
1 |
|
|
Киносценарий дайындау |
||
19 |
Шығарма |
1 |
|
|
«Тарихи шығармалардың мәні мен мазмұны» |
||
20 |
Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме |
1 |
|
|
Нәтиже сабақ, тапсырмаларын орындап келу |
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 16 сағат /жыл бойы -68сағат/
№ |
Базалық бағдарлама мазмұны |
с/с |
мерзімі |
қосымша |
көрнекіліктер |
Жоспарланған нәтиже |
Үй жұмысы |
1 |
Баубек Бұлқышев «Шығыс ұлына хат» |
1 |
|
Жалынды сөздер |
Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. |
Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. |
Мазмұныны түсініп келу |
2 |
«Шығыс ұлына хат» Әд.теор: көсемсөз туралы |
1 |
|
|
Отан, ерлік, батырлық, еркіндік пен азаттық туралы ойтолғау |
||
3 |
Шерхан Мұртаза «Жүз жылдық жара» |
1 |
|
«Ақсай мен Көксай» |
Шығарманың мазмұнын айту |
||
4 |
«Жүз жылдық жара» Әд.теор: тақырып, сюжет туралы |
1 |
|
«Ақсай мен Көксай» |
«Байшынар ненің символы» түсінік жазу |
||
5 |
Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді» |
1 |
|
Повесті толық нұсқасын оқу |
Мазмұнын оқу |
||
6 |
«Қоңыр күз еді»әңгімесі Әд.теор: повесть (хикаят) туралы |
1 |
|
«Шұғаның белгісі» |
Нәтиже сабаққа дайындалып келу |
||
7
|
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» |
1
|
|
Ұлы Отан соғысы туралы |
Мазмұндау |
||
8 |
«Жусан иісі» әңгімесі |
1 |
|
|
Ертегіні аяқтау |
||
9 |
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» |
1 |
|
«Апамның астауы» |
Композициялық құрылысына талдау |
||
10 |
«Тортай мінер ақ боз ат» Әд.теор: кейіпкерге мінездеме |
1 |
|
|
Әдеби кейіпкерге мінездеме жазып келу |
||
11 |
Қадыр Мырза Әлі «Кәрі қыран» Әд.теор: аллегория туралы |
1 |
|
Өлеңдер жинағы |
Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу |
||
12 |
Әлем әдебиеті. Александр Сергеевич Пушкин «Ескерткіш» Әд.теор: өлең құрылысы |
1 |
|
Өлеңдер жинағы |
Мәнерлеу, үзінді жаттау |
||
13 |
Шандор Петефи «Ұлт өлеңі» |
1 |
|
«Апостол» поэмасы |
Мәнерлеу, тақырыбы мен идеясын ашып келу |
||
14 |
О.Генри «Соңғы жапырақ» Әд.теор: новелла туралы |
1 |
|
«Роллинг Стоун» |
мазмұндау |
||
15 |
Ғабдолла Тоқай «Өмір жолына қадам басқандарға» |
1 |
|
«Шаруаң бітсе – ойнай бер» |
Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу |
||
16 |
Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме |
1 |
|
|
|