күнтізбелік -тақырыптық жоспарлау

Солтүстік Қазақстан облысы

Қызылжар ауданы

Шаховское селосы

Шаховское орта мектебі

Құрастырған : Рияпова Толқын Алпысбайқызы

Тақырыптық-күнтізбелік жоспарлар

 

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы   18 сағат /жыл бойы -68 сағат/

Оқулық авторы:Қ.Әбдезұлы,С.Ч.Тұрсынғалиева

2012-2013 оқу жылы

Базалық бағдарлама мазмұны

с/с

мерзімі

қосымша

көрнекіліктер

Жоспарланған

нәтиже

Үй жұмысы

1

Кіріспе. Көркем әдебиеттің қоғамдық мәні, эстетикалық құдіреті.

1

 

 

Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері,  баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б.

Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру;  көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету.

Даналық ойлар тізбегін жалғастыру.

2

Лиро –эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры туралы

1

 

 

Батырлар жырымен салыстыру

3

Жырдың композициялық құрылысы

1

 

«Айман-Шолпан»

Зерттеушілер туралы мәлімет жинау.

4

Мазмұны мен идеясы. Әд.теор: типтік образ

1

 

«Айман-Шолпан»

Кестені толтыру

5

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме

1

 

«Айман-Шолпан»

Типтік образға кімді жатқызуға болады?

6

Шешенідік сөздер

1

 

Үш би туралы мәлімет

Ұнаған шешендік сөздерді жаттау

7

Үш би туралы мәлімет

1

 

 

Тест тапсырмаларымен, деңгейлік тапсырмаларды орындап келу.

8

19-ғасыр әдебиеті. Дулат Бабатайұлы

1

 

«Өсиет»,

Өміріне тірек сызба құрастыру

9

«Аягөз ,қайда барасың» өлеңі әд. Теор: өлең туралы

1

 

«Ата қоныс Арқадан»

Өлең шумағын талдау

10

Махамбет Өтемісұлы

1

 

«Ұлы арман»

Танымдеректі оқып келу

11

«Тарланым», Әд.теор. теңеу, эпитет туралы

1

 

 

Өлеңді жаттау

12

Абай Құнанбаев

1

 

Өмірі туралы

Ақын туралы білімдерін жинақтау

13

«Қансонарда бүркітші шығады аңға»

1

 

Портреттік суреттеулерді оқу

Мәнерлеп оқып, жоспарын құру

14

Қараңғы түнде түн қалғып

1

 

 

Он төртінші сөз

15

Жиырма тоғызыншы сөз

Әд.теор: портреттік суреттеу, антитеза

1

 

 

Он тоғызыншы қара сөз

16

Нәтиже сабақ. Шығарма

1

 

 

«Бала Абайдың әлемі»

17

Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»

1

 

«Жұртыма»

 

18

«Екі шыбын» Әд.теор: мысал жанры туралы ұғымды кеңейту

1

 

«Анама хат»

 

 

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 14 сағат /жыл бойы -68 сағат/

Базалық бағдарлама мазмұны

с/с

мерзімі

қосымша

көрнекіліктер

Жоспарланған нәтиже

Үй жұмысы

1

Жүсіпбек Аймауытов

1

 

Өмірбаяны туралы

Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама,  тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б.

Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру;  көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету.

Әнші тағдырын жалғастырып жазып келу

2

«Әнші»әңгімесі

1

 

 

Мазмұныны түсіндіру

3

 «Күн менікі»әңгімесі Әд.теор:прототип туралы

1

 

«Боранды болжайтын әулие»

Тапсырмаларды орындау

4

Сұлтанмахмұт Торайғыров

«Бір адамға»

1

 

«Тарланым »

Лексикалық тапсырманы орындау

5

«Шәкірт ойы» Әд.теор: ирония, сатира

1

 

Өлеңдерін оқу

 Жаттап келу, нәтиже сабақ

6

Сәкен Сейфуллин «Сыр сандық»

1

 

«Біздің жақта»

Мәнерлеп оқып келу

7

«Тұлпарым», «Қамаудан»

1

 

«Айшаның ерлігі»

Қалаған біреуін жаттау

8

Ілияс Жансүгіров «Ағынды менің Ақсуым»

1

 

«Желді қарағай»

Мәнерлеп оқу, табиғат туралы әңгіме

9

«Әнші», «Бөбек бөлеу»

Әд.теор: Лирикалық кейіпкер

1

 

«Ұршық», «Жанды сөз»

Салыстыру, бесік жыры туралы біліп келу

10

Мағжан Жұмабаев «Сүйемін »

1

 

«Мен кім?»

Жаттау,туған жерге арнап өлең шығару

11

«Толқын» Әд.теор: Қайталау және оның түрлері

1

 

«Анама», «Өткен күн»

Мәнерлеп оқу, суреттін салу

12

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме

1

 

Туған өлке туралы әңгімелер

Шығарма «Туған жер»

13

Жамбыл Жабаев «Аттандыру»

1

 

«Алатау»

Мәнерлеп оқу, бата жазып келу

14

«Алғадай туралы әрбір ой», « Атаның әлдиі»Әд.теор: Арнау және оның түрлері туралы

1

 

Ұлы Отан соғысы жайлы

Арнау түрлеріне мысал жазып келу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 20 сағат /жыл бойы -68 сағат/

Базалық бағдарлама мазмұны

с/с

мерзімі

қосымша

Көрнекілік

тер

Жоспарланған

нәтиже

Үй жұмысы

1

Мұхтар Әуезов  «Көксерек»

1

 

 

Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б.

Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру;  көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету.

Ақын өмірімен тереңірек танысу

2

«Көксерек»әңгімесі

1

 

Бүркіт аңшылығының суреттері

Мазмұнына көңіл бөлу

3

Әңгіменің идеясы мен мазмұны

1

 

«Кешкі дөн басында»

Бөлімге бөліп, жоспар түзу

4

Табиғаттың бір перзенті-түз тағысы

1

 

Табиғат көріністері туралы мәтіндер

Сурет салу, мазмұнын түсіндіру

5

Шығарманың көркемдік ерекшелігі

Әд.теор: тақырып пен идея туралы

1

 

 

Шығарма

6

Сәбит Мұқанов «Саятшы Ораз»

1

 

«Өмір мектебі»

Жоспар түзіп келу

7

«Есіл бойында»

1

 

«Өмір мектебі»

Есіл өзені туралы мәлімет тауып келу

8

Әңгіменің көркемдік ерекшелігі

Әд.теор:пейзаж туралы

1

 

«Өмір мектебі»

Пейзаж салып келу

9

Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы»

1

 

«Ақлима әңгімесі»

Мазмұнын түсіндіру

10

Әңгіменің идеясы мен мазмұны

Әд.теор: романтикалық образ туралы

1

 

«Ақлима әңгімесі»

Ескіше оқу туралы біліп келу

11

«Боранды түнде» әңгімесі

1

 

«Ақлима әңгімесі»

Нәтиже сабақты орындап келу

12

Қасым Аманжолов  «Өзім туралы өлеңі»

1

 

«Үстімде сұр шинелім»,

Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау

13

«Ақын өлімі туралы аңыз» Әд.теор: өлең құрылысы, лирикалық кейіпкер

1

 

«Дариға сол қыз»

Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау

14

Әбділда Тәжібаев «Сырдария» Әд.теор: кейіптеу туралы

1

 

Сырдария туралы мәлімет

Жаттау, кейіптеуге мысалдар келтіру

15

Қалижан Бекхожин

«Ақсақ Темір мен ақын»

1

 

Ақсақ Теімр туралы тарих

Тарихи тұлғалар мен қалалар туралы мәлімет жинап келу

16

Балладаның көркемдік ерекшелігі

Әд.теор:баллада туралы

1

 

 

Сахналық көрініс түзіп келу

17

Тахауи Ахтанов «Окоп үстіндегі айқас»

1

 

«Қаһарлы күндер» романы

Мазмұныны айту

18

Шығарманың тілі мен идеясы

Әд.теор: тарихи роман туралы

1

 

 

Киносценарий дайындау

19

Шығарма

1

 

 

«Тарихи шығармалардың мәні мен мазмұны»

20

 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме

1

 

 

Нәтиже сабақ, тапсырмаларын орындап келу

 

 

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 16 сағат /жыл бойы -68сағат/

Базалық бағдарлама мазмұны

с/с

мерзімі

қосымша

көрнекіліктер

Жоспарланған нәтиже

Үй жұмысы

1

Баубек Бұлқышев «Шығыс ұлына хат»

1

 

Жалынды сөздер

Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б.

Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру;  көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету.

Мазмұныны түсініп келу

2

«Шығыс ұлына хат» Әд.теор: көсемсөз туралы

1

 

 

Отан, ерлік, батырлық, еркіндік пен азаттық туралы ойтолғау

3

Шерхан Мұртаза

 «Жүз жылдық жара»

1

 

«Ақсай мен Көксай»

Шығарманың мазмұнын айту

4

«Жүз жылдық жара»

Әд.теор: тақырып, сюжет туралы

1

 

«Ақсай мен Көксай»

«Байшынар ненің символы» түсінік жазу

5

Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді»

1

 

Повесті толық нұсқасын оқу

Мазмұнын оқу

6

«Қоңыр күз еді»әңгімесі

Әд.теор: повесть (хикаят) туралы

1

 

«Шұғаның белгісі»

Нәтиже сабаққа дайындалып келу

7

 

Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»

1

 

 

Ұлы Отан соғысы туралы

Мазмұндау

8

«Жусан иісі» әңгімесі

1

 

 

Ертегіні аяқтау

9

Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат»

1

 

«Апамның астауы»

Композициялық құрылысына талдау

10

«Тортай мінер ақ боз ат»

Әд.теор: кейіпкерге мінездеме

1

 

 

Әдеби кейіпкерге мінездеме жазып келу

11

Қадыр Мырза Әлі «Кәрі қыран»

Әд.теор: аллегория туралы

1

 

Өлеңдер жинағы

Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу

12

Әлем әдебиеті. Александр Сергеевич Пушкин «Ескерткіш» Әд.теор: өлең құрылысы

1

 

Өлеңдер жинағы

Мәнерлеу, үзінді жаттау

13

Шандор Петефи «Ұлт өлеңі»

1

 

«Апостол» поэмасы

Мәнерлеу, тақырыбы мен идеясын ашып келу

14

О.Генри «Соңғы жапырақ»

Әд.теор: новелла туралы

1

 

«Роллинг Стоун»

мазмұндау

15

Ғабдолла Тоқай  «Өмір жолына қадам басқандарға»

1

 

«Шаруаң бітсе – ойнай бер»

Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу

16

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме

1

 

 

 

Добавить комментарий