ШҚО
Семей қаласы
Қ. Рысқұлбеков атындағы № 33 орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Куанышпаева Жанар Сайлаубековна
Тақырыбы: Өтілген материалды пысықтау.
Мақсаты: Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтудың тәсілдерін пысықтау, өтілген есептеу тәсілдерін, оларды есеп шығару кезінде қолдана білу дағдыларын арттыру, білімдерін тиянақтау.
Оқушыларды дұрыс есептеуге, өз бетінше ойлау қабілетін дамыту, ойын арқылы ой-өрісін жетілдіру.
Ата-ананы, туған-туысқанды сыйлай білуге тәрбиелеу, отбасында жақсы қарым-қатынас жасай білуге үйрету, жанұя сыйластығына тәрбиелеу.
Типі: пысықтау, бекіту.
Әдісі: сұрақ-жауап, ойын, тиянақтау, ребус, сөзжұмбақ, жұмбақ.
Пән аралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі
Көрнекілік:отбасы мүшелерінің суреттері, ребус, сөзжұмбақ, фигуралар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру.
-Бүгін өте ерекше күн, себебі біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Олай болса, алдымен қонақтармен сәлемдесейік.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Бар адамды құрметтеп
Бас иеміз біз.
ІІ. Психологиялық дайындық.
-Математиканы-Абай атамыз ғылымдар патшасы деген екен, яғни математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.Қазір математика сабағы.Математика сабағына дайын болу үшін не айтушы едік?
-Есептеуді білмейтін адам,
Түк сезбейтін надан.-деп хормен айтады.
Яғни сабаққа бар зейінімізді аударамыз, белсене қатысып, өз білімдерімізді көрсетуге тырысамыз.Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Өтілген материалды пысықтау». Мақсатымыз: алған білімдерімізді тиянақтау.
ІІІ.-Қазір мен сендерге бір жұмбақ жасырамын, мұқият тыңдаймыз.
Маған да, саған да
Жақын туыс бес адам
Үш әріптен тұратын
Оңға оқы, солға оқы
Өзгермейді еш одан
Бәрі де өз жұратың
Айтады қане кім атын? (ата, апа, ана, аға іні)
-Дұрыс айтасыңдар.Ата, апа, ана, аға, іні бір сөзбен қалай айтуға болады?
-Қазір барлығымыз жайғаса отырып, көзімізді жұмып өзіміздің отбасымызда тату-тәтті жанұямызды елестетеміз.Бәріміз демалыс күні үйдеміз. Отбасы мүшелері түгел үлкен дастархан басында жиналдық деп ойлайық.Бәріміздің жүрегімізде қуаныш, бір-бірімізге сүйіспеншілікпен, сыйластықпен қараймыз.Күн сәулесі де үй ішін күн шуаққа бөлеп тұр.Қандай тамаша, қандай қуаныш күн!
-Ал, балалар, көзімізді жайлап ашайық.Кім айтады, көз алдында не елестетің?
-«Адам өмірі отбасынан басталады» демекші, бүгінгі сабағымызды өз отбасымызда отырғандай сезімде болып, жанұямыздағы адамдарды бәрін дастархан басына шақырайық. Ол үшін олардың тапсырмаларын орындауымыз керек. Дайынсыңдар ма?
-Отбасындағы ең мәртебелі адам кім? (Ата, әже)
-Ендеше, Атаның тапсырмасын орындайық.
Үй тапсырмасын тексеру.180 б. №3, №5
Есеп: І.45-(17+19)=9 (г) ІІ. 45-17-19=9 (г)
100-18=82 39+48=87 95-27=68 14+67=81 18+32=50 47-19=28
Атаның тапсырмасын орындап болдық, сондықтан атамызды төрге отырғызамыз.
-Енді, дәптерлерінді тапсырыңдар.№2 дәптерлерінді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар.Кеудемізді көтеріп, шынтағымызды парта үстінде, дәптерлерімізді көлбеу қойып, әдемі, көркем жазамыз. Көркем жазу-57 саны.
ІҮ. –Енді әженің тапсырмасын орындайық.
-Әже туралы кім тақпақ айтады?
-Балалар, жер бетінде ең ақылды, ең күшті кім? (Адам)
-Ал, сендер күшті, зерексіңдер. Ендеше біз өз білімізге сеніп «Миға шабуыл» деген ойынмен бастайық. Ұжымды түрде жұмыс істеу үшін ребусті шешейік.
«1лік пен к3 керек». Осы ойында өзіміздің білімімізді көрсетейік, әр сұраққа жауап берген бала жұлдызшалар мен фигураларды алады.Сабақтың соңында бағаланады.Ой ұшқырлығына берілген.
1.Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды?
2. Есеп-жұмбақ
11 түйе, 5 жылқы
2 сиыр, 1 ешкі
2 қоян, 3 түлкі
Таба алмасаң бол күлкі. (24)
3. «Тізбек» ойыны.Қатар бойынша жарысамыз.
І. 85-20=65+15=80-10=70+23=93-12=81-71=10+45=55-45=10
ІІ.94-20=74+14=88-18=70+16=86-13=73-51=21+25=46-26=20
ІІІ.76-20=56+14=70-30=40+29=69-14=55-24=31+24=55-25=30
Әжемізді дастархан басына отырғызайық.
Ү. –Сенің отбасында арқа сүйер кім? (әке-ана)
-Әке туралы мақал-мәтел білесіңдер ме?
-Ендеше, әкенің тапсырмасын орындайық.
-Балалар мынау не? (кесінді, үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, көпбұрыш)
-Бір сөзбен бұларды қалай айтамыз? (геометриялық фигуралар)
-Шаршы мен төртбұрыштың айырмашылығы неде?
-Периметрін қалай табамыз?
Оқулықпен жұмыс. 181 б. №1 Қатар бойынша өз бетімен жұмыс.
Равсд=12 см Рмнк=7 cм Рклмно= 11 см
-Әкемізді дастархан басына отырғызайық.
ҮІ. –Отбасымызда мейірбан жан кім? (Ана)
-Ана туралы кім өлең, тақпақ біледі?
-Ананың тапсырмасын орындайық.Есеп шығару №2.
-Есепте не жайлы айтылады?
-Не белгілі?
-Не белгісіз?
-Есепте нені сұрайды?
-Қысқаша шартын жазамыз, шешеміз. (39-(17+16)=3(м)
-Қане, балалар, сендердің ата-аналарын бар.Олар жұмыс жасайды.Үйге табыс әкеледі.Сол әкелген табысты сендер қалай пайдаланасыңдар? Мысалы ата-анаң 100 теңге берді дейік. Сен оны қалай жұмсар едің?
-Олай болса, біз ата-анамыздың табысын үнемдеуіміз керек. Шашып ұстау жаман әдет.Берген ақшаны керектіге жұмсау керек.
-Анамызды дастархан басына отырғызайық.
ҮІІ. Сергіту сәті. Бір үйде біз нешеуіміз?
Кел, санайық екеуіміз
Бас бармағым-әкем,
Балаң үйрек-анам,
Ортан терек-ағам,
Шылдыр шүмек-мен
Кішкентай бөбек-сен!
Бір үйде біз нешеуіміз?
Бір үйде біз бесеуіміз.
ҮІІІ.-Ағаның тапсырмасын орындайық.
-Балалар, баған түрінде қосуда және азайтуда нені есімізге ұстаймыз?
-43+27 өрнекті бағандап орындау тәсілін кім түсіндіреді?
«Кім жылдам?» ойыны
58+39=97 100-27=73 90-24=66 36+14=50
-Ағаны дастархан басына отырғызамыз.
ІХ. Апайымның тапсырмасын орындайық «Гүл құрастыру».
-Гүлдің артында тапсырманы орындау.Салыстыру.№5
-Апайымызды дастархан басына отырғызамыз.-Міне, біздің отбасымыз.
-Сенің басты міндетің-барлық туыстарына құрметпен қарау.Яғни, ата-анаңның, ата-әжеңнің пікірімен есептесу, олармен ақылдасып отыру, оларды сыйлау.
Х.Сабақты қорыту.
-Бүгінгі сабағымызды бекітейік.Сөзжұмбақ шешу.
1. Барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы.Ол не?
2.+, — нелер?
3.100-92=?
4.>-таңбаның атауы.
5. Ұзындықтың өлшем бірлігі.
6. ?-4=6 азайтудың қай компоненті белгісіз?
7.Барлық қабырғалары тең пішін?
8.Уақыт өлшем бірлігі?
9. ?+6=10 қосу амалының қай компоненті белгісіз?
10. 50-х=15 –бұл не?
Бүгінгі тапсырмалар орындау арқылы туған-туысқандарымызды, ата-анамызды сыйлап, құрметтеу керектігін көрсеттік.
ХІ. Үйге тапсырма беру. 182 б. №6 а, ә , №7
ХІІ.Бағалау.
ХІІІ. «Сөз құрастыру» ойыны.
7+6-Р 40-13-А 16+29-Х 69-11-М 67+15-Е 68+32-Т
13
|
27
|
45
|
58
|
82
|
100
|
Р
|
А
|
Х
|
М
|
Е
|
Т
|
Әр санға сәйкес әріптерді қой.