«Төлдерді қалай шақырады?»

«Нұрбалапан» бөбекжай — балабақшасы МКҚК
Бекітемін:
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 25.04.2017ж
Тобы: «Қызғалдақ»
Тақырыбы: «Төлдерді қалай шақырады?»
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Мақсаты: Балалардың төрт түлік мал және олардың төлдері жайлы ұғымдарын кеңейте отырып,төрт түлік малды қалай шақыратындықтарын үйрету. Балалардың сөздік қорларын,ойлау қабілеттерін дамыту.Үй жануарларына деген қамқорлық сезімдерін қалыптастыру.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс. Слайд, үнтаспадан үй жануарлардың дауысын тыңдату, кейіпкерлер.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру, сергіту сәті,ойын,жұмбақ,тақпақ.
Қажетті көрнекі құралдар: Үй жануарлардың суреті.
Қостілділік компонент: Сиыр-корова,қой-баран,жылқы-лошадь,түйе-верблюд,ешкі-коза.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті

Себепті қызығу-
шылығын
ояту
кезеңі

Сәлеметсіздерме,балалар!
Балалар,бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?
Балалар орынымыздан тұрып шаттық шеңберін жасаайық.
Қуан,шаттан,алақай,
Қуанатын келді күн.
Қайырлы таң,қайырлы күн,
Күліп шықты күн бүгін.
Жақсы.
Қимылмен көрсету.

Ұйымдас-
тырушылық
ізденіс кезеңі

Балалар бүгінгі ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің бастаймыз.
«Төлдерді қалай шақырады?»
Балалар,сендерді аналарың,ата-әжелерің қалай еркелетеді екен?
Міне, балалар,сендерді еркелеткенде төрт түлік малдың төлдерінің атын қолданады екен.

Құлыншағым,ботақаным,қошақаным.

Балалар,қандай үй жануарларын білесіңдер?
Балалар ,бәріміз бірге бейне таспадан үй жануарлары мен төлдерінің аттарын атайық.
Олардың пайдасы өте көп. Ертеде малды көлік ретінде пайдаланған, соның ішіндегі жылқы малы ең жүйрігі. Балалар бізге ауылдан атарбамен Ата мен Әже келе жатыр екен қарсы алайық.
Ата әже мен амандасайық.
Сәлеметсіздер ме, Ата,Әже!
Қош келдіңіздер!
Әже: Амансыңдар ма балаларым!
Балалар, атай үй жануарларын қалай бағып өсіреді екен?
Ата:Малдарға шөп,су,жем беремін. Көктем келгенмен,өріске шығаруға әлі ерте. Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын тауып көріңдерші:
1.Кезікті бір жануар
Үстінде екі тауы бар.
2.Кішкене ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар.
-Өте жақсы таптыңдар.
Балалар,әже үй жануарларынан қандай өнімдер алады екен?
Әже: Мынау-малдан алынған өнімдер.
Үй жануарлардың қалай дыбыс шығаратынын тыңдайықшы.
Сиыр мен бұзау қандай дыбыс шығарады?
Қалай шақырады?
Қой мен қозы қандай дыбыс шығарады?
Қалай шақырады?
Ешкі мен лақ қандай дыбыс шығарады?
Қалай шақырамыз?

Жылқы мен құлыншақ қалай кісінейді?
Қалай шақырамыз?

Сиыр,қой,жылқы,түйе,ешкі.
Бұзау,қошақан,лақ,ботақан,
құлыншақ.

Түйе.

Қой.

Сүт,ірімшік,құрт,май.

Мө-мө-мө
Аухау-аухау
Мә- мә –мә
Пұшайт- пұшайт
Бәә- бәә- ә
Шөре- шөре

Иго-иго-го
Қырау-қырау

Түйе мен бота қандай дыбыс шығарады?
Қалай шақырамыз?
Балалар, Ата,әже мен қоштасып ауылға шығарып салайық.
Балалар шаршаған болармыз бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Екі мүйізін кезеген,
Ешкі келеді сүзеген,
Жан-жағына қарайды.
Тұяғын жерге қадайды.
Тентек болған баланы,
Түйреп-түйреп алады.
Балалар, орнымызға отырайық.
Ойын ойнаймыз: «Сыңарын тап»
Мақсаты: Балалардың байқампаздық қасиеттерін дамыту.
Үй жануарлары туралы кім тақпақ біледі?

Бөө- бөө -ө
Көс — көс

Балаларға қимылмен көрсету.

Зере:
1.Шөре,шөре,лағым.
Гүлназ:
2.Құлыншағым-
құндызым.

Іс-әрекетті
бақылау кезеңі

Балалар,бізге ауылдан кімдер келді?
Нені үйрендік?
Балалар,бүгінгі ашық ұйымдастырылған оқу қызметі аяқталды. Балаларды мадақтау.
Ата мен әже келді.
Төрт түлік малды қалай шақыратындығын үйрендік.
Сау болыңыздар!

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Төрт түлікті және төлдерін ажырата білу.
Қандай түсініктерді игерді: Төрт түлік жайлы тақпақ айта алады.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Төрт түлікті қалай шақыратынын меңгереді.

Добавить комментарий